IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : SINISTER EN VINDSVAL (zaterdag 24-11) Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2001 21:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Yeah.. impulsbeslissing om zaterdag maar even naar Utrecht te gaan naar SINISTER en VINDSVAL!!

Rajackar nog interesse om mee te gaan??

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 22-11-2001 21:30 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

snagger en ik gaan dan ook

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-11-2001 21:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jaah! Een ware storm over utrecht...
maar eerst ff naar den HCC :-)

Euhm, dan zien jullie wAARSchijnlijk nog wat meer metalfan.nl-end nederland...

Ik, Wil Schuurman

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2001 22:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Cool..

Ik ga morgen ook maar even langs HCC , kan er gratis in dus..

Niet van plan veel te kopen.. vooral even kijken op gebied van digitale video en fotografie lijkt me wel interessant, al heb ik hellaas geen geld om er de komende tijd aan te beginnen

Verder vooral veel rondkijken, gratis shit scoren, kijken waar ik het goedkoopst een ladingtje cd'rretjes op de kop kan tikken (ben er al tijden doorheen)....

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 9:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Gaat ook, en vargen en witch en mark sorry kan echt je naam niet typen. Hopelijk ook.Enne valorian ga nu niet zo met de eer strijken ik heb het je voorgesteld.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

NecRomantica
Posted 23-11-2001 10:00 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

whoa dat word dus gezellig

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-11-2001 15:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Heavy :-)

Ik, Wil Schuurman

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2001 15:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 november 2001 9:54 schreef Cadaveria het volgende:
Gaat ook, en vargen en witch en mark sorry kan echt je naam niet typen. Hopelijk ook.Enne valorian ga nu niet zo met de eer strijken ik heb het je voorgesteld.
Ja ik gaat ook. Maareh, wie is Witch???

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-11-2001 17:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

weet niet.. weet alleen dat witch ook bij ons in trein naar kerstfuck in tilburg gaat

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2001 17:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Aha... daar heb ik dus ook weer geen fuck aan.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-11-2001 19:19 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 november 2001 9:54 schreef Cadaveria het volgende:

Okeee... volg mij

de m: m
de ö: ALT+148
de r: r
de k: k
de e: e

Ik gaat ook, en ik ga ook mijn kerstmuts alvast inwerken voor de 013
Dus.. HERKENT MIJ!

Dit slaat nergens op.

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 24-11-2001 12:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja dat plan had ik dus ook.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-11-2001 12:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. helaas geen kerstmuts meer voorhanden .. hoe gaan we Necro en Snagger en Witch dan herkennen?? nou ja, moeten zij maar naar jullie kerstmutsen zoeken

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-11-2001 10:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Möguh.... ben weer enorm gaar, maar het was heerschend...

De buschaffeur(ette?) die ben ik echt eeuwig dankbaar:

Nathalie en ik miste de bus.... maar we zagen hem rijden----> wij d'r achteraan.. voor een stoplicht mochten we er nog in (de laatste bus!)

Ik, Wil Schuurman

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 25-11-2001 15:12 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

ben d'r gister dus ook geweest was wel kool ja, alleen jammer dak sinister heb gemist was dat nog gaaf?? guess so.. nou, ik ben dus Wishmaster, die gek uit Ede...

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 25-11-2001 15:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sinister ook niet gezien. Gingen te vroeg weg voor de laatste trein. Maar goed, ik heb zowieso het merendeel van de bands niet echt meegemaakt. Zal wel met de alcohol te maken hebben gehad.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-11-2001 16:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmmmm heb kei last van m'n nek dus het was geloof ik wel gaaf jah. moest ff oefenen voor 16 december he! verder zijn er vreemde ontwikkelingen geweest deze avond!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-11-2001 17:40]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-11-2001 17:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2001 15:15 schreef Vargen666 het volgende:
Sinister ook niet gezien. Gingen te vroeg weg voor de laatste trein. Maar goed, ik heb zowieso het merendeel van de bands niet echt meegemaakt. Zal wel met de alcohol te maken hebben gehad.

Volgens mij hadden meer mensen last van dat 'alcohol' ja...

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Posted 25-11-2001 18:07 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

heerscht
en snagger ik weet nie wat ik ammel gezegd heb...maar vergeet het maar

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-11-2001 18:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2001 18:07 schreef NecRomantica het volgende:
heerscht
en snagger ik weet nie wat ik ammel gezegd heb...maar vergeet het maar

Het enige (altans, wat ik me kan herinneren) wat je zei was "HOOOOEEEEEE"

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Posted 25-11-2001 18:33 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

hahaha...sorry dak ta ok nog in de bus deed en op t station toen we vinno wegbrachte..maar ik kon me nie inhouden
nah ja...t was wel lache

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 26-11-2001 9:40 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2001 12:42 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.. helaas geen kerstmuts meer voorhanden .. hoe gaan we Necro en Snagger en Witch dan herkennen?? nou ja, moeten zij maar naar jullie kerstmutsen zoeken

Ik ben te herkennen aan m'n Darkthrone shirt verder heb ik kort blond haar en ben 1.85 lang

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 26-11-2001 9:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

HAAH!!!

HAHA ! H!A !

HA!

Ik was ook HEB sIniSTER gemist!
naar huis gaan!

Was Wel leuk ja!

Necromantia BIJNA zoentje geven?

HA! AHGAHH!H H

PILS!

Dit slaat nergens op.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-11-2001 10:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2001 9:40 schreef witch het volgende:
Ik ben te herkennen aan m'n Darkthrone shirt verder heb ik kort blond haar en ben 1.85 lang

.. klinkt misschien een beetje vreemd, maar is het niet ietswat dubieus om dit soort informatie 2 dagen na zo'n concert te posten

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 26-11-2001 10:43 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

O, shit ben nog niet helemaal wakker dacht dat t voor 16 december was

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 26-11-2001 14:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 26 november 2001 9:49 schreef mörke het volgende:
HAAH!!!

HAHA ! H!A !

HA!

Ik was ook HEB sIniSTER gemist!
naar huis gaan!

Was Wel leuk ja!

Necromantia BIJNA zoentje geven?

HA! AHGAHH!H H

PILS!
Mörke hou je bek.