|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
snagger en ik gaan dan ook |
|
Jaah! Een ware storm over utrecht... maar eerst ff naar den HCC :-) Euhm, dan zien jullie wAARSchijnlijk nog wat meer metalfan.nl-end nederland... Ik, Wil Schuurman |
|
Cool.. Ik ga morgen ook maar even langs HCC , kan er gratis in dus.. Niet van plan veel te kopen.. vooral even kijken op gebied van digitale video en fotografie lijkt me wel interessant, al heb ik hellaas geen geld om er de komende tijd aan te beginnen Verder vooral veel rondkijken, gratis shit scoren, kijken waar ik het goedkoopst een ladingtje cd'rretjes op de kop kan tikken (ben er al tijden doorheen).... |
|
Gaat ook, en vargen en witch en mark sorry kan echt je naam niet typen. Hopelijk ook.Enne valorian ga nu niet zo met de eer strijken ik heb het je voorgesteld. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
whoa dat word dus gezellig |
|
Heavy :-) Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ja ik gaat ook. Maareh, wie is Witch??? |
|
weet niet.. weet alleen dat witch ook bij ons in trein naar kerstfuck in tilburg gaat |
|
Aha... daar heb ik dus ook weer geen fuck aan. |
|
quote: Okeee... volg mij de m: m de ö: ALT+148 de r: r de k: k de e: e Ik gaat ook, en ik ga ook mijn kerstmuts alvast inwerken voor de 013 Dus.. HERKENT MIJ! Dit slaat nergens op. |
|
Ja dat plan had ik dus ook. |
|
Hmm.. helaas geen kerstmuts meer voorhanden .. hoe gaan we Necro en Snagger en Witch dan herkennen?? nou ja, moeten zij maar naar jullie kerstmutsen zoeken |
|
Möguh.... ben weer enorm gaar, maar het was heerschend... De buschaffeur(ette?) die ben ik echt eeuwig dankbaar: Nathalie en ik miste de bus.... maar we zagen hem rijden----> wij d'r achteraan.. voor een stoplicht mochten we er nog in (de laatste bus!) Ik, Wil Schuurman |
|
ben d'r gister dus ook geweest was wel kool ja, alleen jammer dak sinister heb gemist was dat nog gaaf?? guess so.. nou, ik ben dus Wishmaster, die gek uit Ede... |
|
Sinister ook niet gezien. Gingen te vroeg weg voor de laatste trein. Maar goed, ik heb zowieso het merendeel van de bands niet echt meegemaakt. Zal wel met de alcohol te maken hebben gehad. |
|
hmmmm heb kei last van m'n nek dus het was geloof ik wel gaaf jah. moest ff oefenen voor 16 december he! verder zijn er vreemde ontwikkelingen geweest deze avond!!! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-11-2001 17:40] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Volgens mij hadden meer mensen last van dat 'alcohol' ja... Ik, Wil Schuurman |
|
heerscht en snagger ik weet nie wat ik ammel gezegd heb...maar vergeet het maar |
|
quote: Het enige (altans, wat ik me kan herinneren) wat je zei was "HOOOOEEEEEE" Ik, Wil Schuurman |
|
hahaha...sorry dak ta ok nog in de bus deed en op t station toen we vinno wegbrachte..maar ik kon me nie inhouden nah ja...t was wel lache |
|
quote: Ik ben te herkennen aan m'n Darkthrone shirt verder heb ik kort blond haar en ben 1.85 lang |
|
HAAH!!! HAHA ! H!A ! HA! Ik was ook HEB sIniSTER gemist! naar huis gaan! Was Wel leuk ja! Necromantia BIJNA zoentje geven? HA! AHGAHH!H H PILS! Dit slaat nergens op. |
|
quote: .. klinkt misschien een beetje vreemd, maar is het niet ietswat dubieus om dit soort informatie 2 dagen na zo'n concert te posten |
|
O, shit ben nog niet helemaal wakker dacht dat t voor 16 december was |
|
quote:Mörke hou je bek. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |