|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
da's een kwestie van smaak.... |
|
Mytholic vonn ik wel oke, muzikaal leuk alleen ik hou zelf niet van die zang die erbij zat, maar von het wel gewaagd.. Soulreaver en embodiment vonnik ook lekker rossen leuke avond en leuke kroeg LD ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ohja, quotes van de avond: "Dan heb je dus meer gesmst dan gezoend" "Als ik 2 weken later op het fourm was gegaan, dan had ik niet zo'n debiele nickname genomen" What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
|
|
quote: Ik voel me vereerd dat mijn quote Bovenaan staat. Wat ik zelf mijn beste quote vond was toen Helmet in een gesprek zei:"Je had em wel eerst mogen wassen" Zei ik:"dat zei je vorige one night stand zeker ook" [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 15-01-2005 20:15] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
grappig, ik luister nu de Ethereal Hunter mp3 en daar vind ik de zanger juist weer zéér goed... |
|
Fukk, bonnie petattezak, had ff gezegd dat jullie moesten spelen! |
|
quote:Dat had je toch op onze geweldige voorpagina kunnen lezen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
De wat?? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Oh ja, dat ben jij natuurlijk niet gewend he, dat er ook voorpagina's bestaan die wel de moeite waard zijn I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik ga altijd meteen naar het forum om (mijn bandje) te spammen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Tnx voor de positieve reacties. De 'kritiek' die ik hier las, komt vooral neer op het stijlverschil tussen ons en de 2 bands na ons. En eerlijk is eerlijk, gelet daarop viel ons de reactie van het publiek enorm mee quote: Je vond ons een rukband al dan niet door onze zanger, dus tof dat je ons nog een kansje gaf en de mp3 bent gaan luisteren Ah well, ik hoorde onze zanger hier en daar ook dingen doen die wat afweken van 'normaal'...dus mocht je ons weer eens zien ben je misschien ook enthousiaster over hem |
|
damn mis ik het weer zit vaak genoeg in de hut ben een tijdje niet achter mijn pc en ik moest zomaar is werken op donderdag mis ik dit! fuck fuck fuck! shoots herself! quote: ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Dit is niet de laatste keer dat we zoiets doen dus als je de frontpage een beetje in de gaten houdt dan zie wel weer wat we straks te bieden hebben. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik denk dat ik de demo maar eens een kans ga geven. Zal hem binnenkort wel eens bestellen. |
|
|
|
quote: i know.. wel n keer dr foto's online zetten he.. |
|
quote: |
|
ThanX iedereen!!! Was weer een zeer geslaagde avond! ... ik was nog niet eerder in de Little Devil geweest, maaruh ... toffe kroeg... dus voor herhaling vatbaar!!! |
|
quote: zal mijn best doen om niet meteen naar het forum te skippen ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |