|
Auteur: |
|
|
Cool. Daar wil ik wel zijn! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is al een topic over. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat is niet in Leeuwarden maar in de Goudvishal. Maar een topic is wel genoeg, inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-12-2004 17:10] |
|
Precies. |
|
eindelijk een bm concert waarvan in blij ben dat het ver weg is |
|
HEERSCH!!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Psssst! Vrijdag 16-1 Baroeg |
|
GODVERDOMME! E-Force *mijn dank is groot Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Update: Entree: 10 Euro. |
|
E-force? wtf is dat voor naam. |
|
anders maak je je even druk om zoiets debiels als een band naam Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nou, het is een vrij onalledaagse naam, dus vraag ik me af what the fuck dat voor bandnaam is. EDIT: voor iedereen met een traag begrip... [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-12-2004 22:39] |
|
het is een bandnaam |
|
*laat ook maar* [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 14-12-2004 22:42] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is een band met ex-leden van voivod. Past ook niet echt bij de package eigenlijk, is veel meer Thrash gericht. |
|
verdomme wat heb ik hier een nocht in! E-force !!!! klote dat het op een woensdag is word wat minder zuipen denk ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Voor de noorderlingen... |
|
Eforce! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tijd er ook even bij gezet, de eerste band zal ongeveer rond 20:00 beginnnen. |
|
En dit topic was er dus al, met wat extra informatie erbij. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Concerten |