|
Auteur: |
|
|
Eh volgens mij is het volgende week zaterdag de 18 de Van links naar rechts |
|
Potverdulleme, u heeft het bij het rechte einde.. *gaat effe editen* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
vind de zaal minder...de licht en geluidsapparatuur zijn echt mega slecht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ach, we hebben in ergere zalen gestaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:k wens jullie geluidsman veel succes en ik hoop dat ie veel geduld heeft wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dank je, hij zal het ongetwijfeld nodig gaan hebben.. vorige keer ging het best goed, maar diegene die dat toen deed moet diezelfde avond zelf spelen, dus ik betwijfel dat ie 't weer gaat doen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ach, odeon blijft een jongerencentrum, en ik vind dat ze zich heel behoorlijk redden met hetgeen wat ze aan spullen hebben. Lichtzeul slecht? Sinds wanneer geeft daar echt iemand iets om? Geluid slecht? Dat licht er maar net aan wat een geluidsman van weet te maken. Het balkon is wel klote voor je geluid, ja... maar dat moet een beetje geluidsman weten te kunnen overbruggen. |
|
We gaan het helemaal zien.. maaarrr, hoe meer mensen hoe gezelliger, dus.. komt allen! Anders in Rotterdam, op de 18e.. staan we samen met Twister of Truth in Boogje 1 (wherever that might be..) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ik heb menig geluidsman zn geduld zien verliezen daar...mjah je hebt gelijk...het is een jongerencentrum... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er maar 1 keer geweest met 4 bands waaronder Thorthuga en ik vond dat Marco er toch een best goed geluid neer wist te zetten. |
|
quote:nou, de andere keer dat marco er was ging het wat minder goed....vooral geklooi met de monitors wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Marco moet die avond zelf ook spelen, dus ik weet niet of hij z'n magie op de zooi kan bewerken.. ik hoop het van wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Concerten |