|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die linkse lijkt op Putin met lang haar And my marlboro light |
|
quote: Ach, je kan uitslapen. Het begint toch pas om iets van half vier. quote: Maar hij weet nu wel dat het morgen is? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee, hij is aan het werk (vaste prik op zaterdag), maar ga hem nog wel ff bellen, want hij moet mij naar de baroeg rijden. And my marlboro light |
|
Wat een saaie avond was dat gisteravond zeg. Pff, alleen de 2e band was wel aardig. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hate was vet! 1e band gemist, 3e band was wel ok (hele geile solo ) Decapitated was ook vet, ook al hadden de gitaren iets harder gemogen. Gezien en gesproken (ook al was ik denk ik niet echt meer aanspreekbaar, hoofd in de wolken ): -AltX -De zotte Robbemans -MBmarduk/Mikeeee -and last but not least: Oscura (met echte wenkbrauwen!) And my marlboro light |
|
Oja, was om ongeveer negen uur thuis, ging geloof ik om half acht weg? VOETEN DOEN PIJN!!! And my marlboro light |
|
1e band gemist, 2e band was wel leuk. Dies Irae heerschte enorm, en decapitated was wel leuk maar ik had liever gehad dat ze oudere nummers speelden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ghehehehehehe..... Verder ... Decapitated heerschte!!!! Dies Irae was ook top!!! en Hate vond ik gaan.. had meer verwacht van ze.... Crionics mocht wat mij betreft thuis blijven.. carcasstrid |
|
Het was weer geslaagd. Ik vond het per band eigenlijk steeds gaver worden. Crionics was wel aardig. Hate was al best vet. Dies Irae was echt tof. En Decapitated was de slagroom op de taart. Alleen jammer dat ik daarna vrij snel weer naar huis moest om nog een beetje normale tijd thuis te zijn (vanochtend om half zes weer op). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik heb je nog gezien maar ik ging alweer naar huis dus kon geen hoi zeggen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik bijt niet hoor... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dat is ook niet kinky ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
en heb je MIJ niet gezien? And my marlboro light |
|
Edit: nee. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-02-2005 9:51] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
kutavond kutbands... had er 10 keer meer van verwacht. decapitated speelde alleen maar troep, die eerste band was gewoon troep, hate en dies irae werd ik ook niet warm van. zelfs de vriendin vond het niets... ik citeer: "kutpolen" edit: gelukkig was de pizza van de domino's verrot lekker! [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 14-02-2005 10:39] |
|
quote: Jij hebt gewoon geen smaak. quote: Herstel. Jij hebt absoluut 100% zeker weten geen smaak. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: t zijn ook kutpolen... Aso's... Kon geen bedankje vanaf toen ze eten kwamen halen... Komen voor een 2e keer opscheppen en vragen niet eerst van te voren of t mag... Living Each Day Like You're Already Dead |
|
Ik heb ze verleden week in het Scum gezien in Katwijk. Super avond alleen weinig mensen. Er was weer eens geen reclame gemaakt. Decepitated was echt mega strak. De Vader/ Behemoth all star band (Dies Arae) vond ik wat tegenvallen....had ik veel meer van verwacht. Hate en die andere band waren wel aardig.....nothing special. |
|
geluid van de linkse gitarist van Dies Irae stond erg zacht afgesteld, maar ik heb nog nooit zo'n bassist gezien ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
klopt, dat was puik werk |
|
Idd, hij speelde bas alsof het een gitaar was Ik heb nooit iemand op die manier bas zien spelen, echt een topbassist. Gelijk een nieuwe idool |
|
Zeer beheerst, zeer natuurlijk. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |