|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Lees trouwens ook maar meteen het stuk over de searchfunctie door http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1472 |
|
Nou, djavulsnatt. Dat worden monitor oogjes vanavond. Lees ze. Oud Vuil. |
|
quote: Danke |
|
Vikings zijn zó uit tegenwoordig. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ach, wat maakt het uit, reden te meer om er verslaafd aan te zijn |
|
okay, onderbouw dat is? |
|
quote: wel, als iets in de mode is betekent dat niet dat je er hetzelfde moet over denken, dat is gewoon kudde-gedrag, ik maak mijn eige beslissingen wel, ik zie zelf wel wat ik goed vind of interesant vind , ookal is dat uit de mode, en dat is beter anders heeft iedereen intresse in hetzelfde en dan is't maar een saai zooitje, dus een beetje anders mag wel eens |
|
Poser. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ach denkt wa ja wil, ik doe gewoon men zin, kan me ni echt schelen wa je denkt |
|
Vikingmetal, dat is toch bezopen epic/powermetal? En mooie uitspraak: "ik hou van vikingmetal maar ken alleen Fintroll" |
|
quote: Daar bedoel ik dan mee ik hou van finntroll, de vickingmetal die ik ken, maar sta open voor andere dingen ook. |
|
quote:Neuken? |
|
quote: khad het wel over muziek, natuurlijk maar niet met u |
|
quote: Verdorie, wat ben ik laat Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |