![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
U krijgt het volgende te zien, maar dan met een andere achtergrond: http://www.x-tinxion.com/index.php?p=22 ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Fuck, te ver. Maar have fun!! ![]() ![]() ![]() |
|
Nooit van gehoord, wou het graag zo houden ![]() ![]() |
|
hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-12-2004 11:30] ![]() |
|
Tja, blekkies hebben nou eenmaal een minderwaardige muzieksmaak. Stormrider heerscht, maar niet genoeg om steeds 200km+ voor te reizen. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Wil best komen kijken en het is niet ver voor me, maar ik heb al wat anders op de planning staan. ![]() |
|
quote: Tja, het ligt er maar aan hoever je er voor moet reizen, te ver voor een band die ik niet ken. ![]() |
|
quote: toffe fotookes van je wijfie!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Ja ja, straks is het mekkeren want dan denk je: "Kut, dat is die band die ik had kunnen zien voordat ze doorbraken..." ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: Het mooie is dat ik dit nog geloof ook...Ga ze zien die ferme mannen van X-tinXion. Mekker ![]() |
|
Thanx Michael! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Dordrecht is niet zo ver voor me, misschien dat ik langskom ![]() ![]() |
|
Hehe wordt feest vrijdag ! ![]() ![]() ![]() |
|
Conrad....jullie hebben mail ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
@Rutan: cool idee, zal het eens voorstellen aan de rest. Ik heb m'n stem ook weer bijna terug, dus dat komt vrijdag wel goed. ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: Graag gedaan. En veel succes vrijdag! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Morgen dus: BE THERE, OR BE SOMEWHERE ELSE!!! ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Ja ik kom ook kijken, heb er zin in! ![]() |
|
feest morgen dus ![]() ![]() ![]() |
|
Misschien kom ik ook wel even. ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:46] ![]() |
|
Ik ben er! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |