|
Auteur: |
|
|
U krijgt het volgende te zien, maar dan met een andere achtergrond: http://www.x-tinxion.com/index.php?p=22 Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Fuck, te ver. Maar have fun!! |
|
Nooit van gehoord, wou het graag zo houden |
|
hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
tss.. een overdosis vette strakke metal willen missen? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-12-2004 11:30] |
|
Tja, blekkies hebben nou eenmaal een minderwaardige muzieksmaak. Stormrider heerscht, maar niet genoeg om steeds 200km+ voor te reizen. Life doesn't get much better than this! |
|
Wil best komen kijken en het is niet ver voor me, maar ik heb al wat anders op de planning staan. |
|
quote: Tja, het ligt er maar aan hoever je er voor moet reizen, te ver voor een band die ik niet ken. |
|
quote: toffe fotookes van je wijfie!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ja ja, straks is het mekkeren want dan denk je: "Kut, dat is die band die ik had kunnen zien voordat ze doorbraken..." Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Het mooie is dat ik dit nog geloof ook...Ga ze zien die ferme mannen van X-tinXion. Mekker |
|
Thanx Michael! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Dordrecht is niet zo ver voor me, misschien dat ik langskom |
|
Hehe wordt feest vrijdag ! |
|
Conrad....jullie hebben mail What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
@Rutan: cool idee, zal het eens voorstellen aan de rest. Ik heb m'n stem ook weer bijna terug, dus dat komt vrijdag wel goed. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Graag gedaan. En veel succes vrijdag! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Morgen dus: BE THERE, OR BE SOMEWHERE ELSE!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ja ik kom ook kijken, heb er zin in! |
|
feest morgen dus |
|
Misschien kom ik ook wel even. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:46] |
|
Ik ben er! |
Index / Concerten |