|
Auteur: |
|
|
omdat japan gewoon de beste is |
|
Ehm, ik hoorde dus dat die bonustracks zijn om de belachelijk hoge prijs daar te compenseren. |
|
Klopt idd, mogen ze trouwens hier dan ook wel eens doen met de prijzen hier. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens. Heads I win, tails you lose |
|
Laten ze er dan maar meteen een bonus-CD bij doen met die achterlijke prijzen! |
|
ik ben ooit in japan geweest maar een cd kost daar omgerekent fl.60,00 welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ach die jappen kunnen het wel betalen die verdienen echt een beetje veel meer dan het gemiddelde hier. |
|
Nou je hoeft echt niet jaloers op ze te zijn. Want die gasten werken lange dagen en hebben maar een paar dagen per jaar vakantie. |
|
En in die paar dagen gaan ze naar Amsterdam c.q. een andere grote stad in Europa om als een gek in groepjes rond te rennen met hun flits-flits-machientjes al flitsend... |
|
quote: 2 Maten van me werken in japan die gasten hebben de tijd van hun leven en gewoon 28 vakantie dagen net als ieder ander daar, ok soms werk je wat langer maar dat deed ik in nederland ook met me 12 tot 14 uur. |
|
quote: dat klopt idd, ik heb een nieuwe japanse baas en heb wel eens met een aantal japanners over vakantie gesprokken. Ze keken zeer verbaasd toen ze hoorde dat wij drie weken op vakantie gaan, bij hun is een weekend vrij vakantie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: is het wel zo, dat de meeste Jappanners dol zijn op werken de cultuur he Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
dat valt ook wel mee denk ik. japan heeft het hoogste percentage aan zelfmoordplegers. die mensen staan al onder hoge druk om te presteren op de kleuterschool. ik denk niet dat de gemiddelde japanner een leuk leven heeft. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-11-2001 21:19] |
|
hey attila_de_hun kauw eerst op je woorden voor je ze uitspuwt je weet helemaal niet hoe het zit daar! |
Index / Muziek algemeen |