|
Auteur: |
|
|
Op de Belgische radiozender 'Studio Brussel' is een demo-wedstrijd aan't lopen. Er is 1 echte Heavy metal plaat bij namelijk van 'Heaven Will Die' van 'Desperation'. Gelieven hierop te stemmen via de link : http://www.demopoll.be/ Metal must win the battle Metal to the metalheads. |
|
Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Klinkt lekker Maareh, dat eerste nr klinkt ook hééééél goed (sorry!) [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 17-12-2004 22:17] Hatsjikidee! |
|
En over welk soort metalband spreken we dan. if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
Dat staat er toch? Jullie zijn allemaal negers! |
|
StuBru is zowiezo wel een goede zender, vergeleken met het Nederlandse 3FM bijv.. alleen jammer dat het alleen via internet en in het zuiden des lands te ontvangen is.. |
|
quote: Indertijd (zo tot ergens eind 1997) waren ze nog erg goed en heerschend maar dan begon het bergaf te gaan en vanaf 2000 ging het sterk achteruit met StuBru. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-12-2004 23:27] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je hebt gelijk stomme vraag van mij. Ben even gaan luisterren maar niet echt mijn ding, maar het zou zeker fijn zijn als er in belgie terug een programma als metaloppolis zou worden uitgezonden. if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
Heb ff 2x gestemd . . . . . . . . . ? |
|
Thanx guys, nog 60 stemmen. Het eerste nummer is toch helemaal geen heavy metal. En zo worden er trouwens al veel nummer op stubru gedraaid. Dus stem op het tweede, het wordt tijd dat metal ook op de radio gespeeld word vinden jullie niet !! Hail and Kill |
|
Ik wil helemaal geen heavy metal op de radio ... |
|
Leuk nummer, ik heb ook maar effe gestemt. |
|
quote: Vind ik ook. 't Is op een paar programma's na een reserve Donna geworden, met hun r&b shit enzo. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
wie wil er nou metal op de radio. |
|
Ikke! Dan hoef ik de cd's niet meer te kopen en kan ik mijn knuffelrockcollectie compleet maken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
moet ik m'n email adres gaan invullen, daag! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:idd , en die afrekeing is ook nie meer da Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:HAhahaha gewoon weer een cheap ass poging om de zoveelste mailinglist vol te krijgen ... |
|
Industrial Black Metal band Control Human Delete verslijt erg snel haar drummers en is dus weer op zoek naar een getalenteerde en gemotiveerde slagwerker. Op dit moment zijn we bezig met tracks voor een nieuw verpulverend album, dus daar hoort een dito drummer bij. Reacties naar mijn emailadres [zie profiel] ZM review cd voor muziekjes: www.controlhumandelete.com Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
bah, straks komt er nog power metal op de radio. en heeft Noctiis niet het eerste Control Human Delete-album gemixt? ik heb het daar weleens over gehad met 'm. edit: volgens bèn jij het. [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 18-12-2004 18:34] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
noctiis ken ik wel maar nee, ikzelf trouwens ook niet. Is gedaan in de Ground Zero Studios Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Index / Heavy Metal |