IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Oproep aan alle Metal-fans
psychokiller66
Usericon van psychokiller66
Posted 17-12-2004 21:52 by psychokiller66 Wijzig reactieProfiel van psychokiller66Quote dit bericht

Op de Belgische radiozender 'Studio Brussel' is een demo-wedstrijd aan't lopen.
Er is 1 echte Heavy metal plaat bij namelijk van 'Heaven Will Die' van 'Desperation'. Gelieven hierop te stemmen via de link : http://www.demopoll.be/
Metal must win the battle
Metal to the metalheads.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 17-12-2004 22:11 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Jullie zijn allemaal negers!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 17-12-2004 22:11 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 21:52 schreef psychokiller66 het volgende:
Op de Belgische radiozender 'Studio Brussel' is een demo-wedstrijd aan't lopen.
Er is 1 echte Heavy metal plaat bij namelijk van 'Heaven Will Die' van 'Desperation'. Gelieven hierop te stemmen via de link : http://www.demopoll.be/
Metal must win the battle
Metal to the metalheads.

Klinkt lekker

Maareh, dat eerste nr klinkt ook hééééél goed (sorry!)

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 17-12-2004 22:17]

Hatsjikidee!

waarom
Usericon van waarom
Posted 17-12-2004 22:14 by waarom Wijzig reactieProfiel van waaromQuote dit bericht

En over welk soort metalband spreken we dan.

if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 17-12-2004 22:17 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dat staat er toch?

Jullie zijn allemaal negers!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-12-2004 23:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdorie, dat zou weer eens tof zijn dat ze dat op StuBru draaien, waar is de tijd van Metaloppolis, ik haat het nog steeds dat ze dat programma hebben afgeblazen

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2004 23:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

StuBru is zowiezo wel een goede zender, vergeleken met het Nederlandse 3FM bijv.. alleen jammer dat het alleen via internet en in het zuiden des lands te ontvangen is..

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-12-2004 23:27 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 december 2004 23:25 schreef Valorian het volgende:
StuBru is zowiezo wel een goede zender, vergeleken met het Nederlandse 3FM bijv.. alleen jammer dat het alleen via internet en in het zuiden des lands te ontvangen is..

Indertijd (zo tot ergens eind 1997) waren ze nog erg goed en heerschend maar dan begon het bergaf te gaan en vanaf 2000 ging het sterk achteruit met StuBru.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-12-2004 23:27]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

waarom
Usericon van waarom
Posted 17-12-2004 23:33 by waarom Wijzig reactieProfiel van waaromQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 22:17 schreef Meltdown het volgende:
Dat staat er toch?

Je hebt gelijk stomme vraag van mij.

Ben even gaan luisterren maar niet echt mijn ding, maar het zou zeker fijn zijn als er in belgie terug een programma als metaloppolis zou worden uitgezonden.

if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself.

Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 17-12-2004 23:59 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Heb ff 2x gestemd

. . . . . . . . . ?

psychokiller66
Usericon van psychokiller66
Posted 18-12-2004 9:27 by psychokiller66 Wijzig reactieProfiel van psychokiller66Quote dit bericht

Thanx guys, nog 60 stemmen. Het eerste nummer is toch helemaal geen heavy metal. En zo worden er trouwens al veel nummer op stubru gedraaid. Dus stem op het tweede, het wordt tijd dat metal ook op de radio gespeeld word vinden jullie niet !!
Hail and Kill

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2004 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wil helemaal geen heavy metal op de radio ...

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 18-12-2004 12:48 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Leuk nummer, ik heb ook maar effe gestemt.

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 18-12-2004 13:02 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 23:27 schreef beli mawr het volgende:
Indertijd (zo tot ergens eind 1997) waren ze nog erg goed en heerschend maar dan begon het bergaf te gaan en vanaf 2000 ging het sterk achteruit met StuBru.

Vind ik ook. 't Is op een paar programma's na een reserve Donna geworden, met hun r&b shit enzo.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-12-2004 15:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wie wil er nou metal op de radio.

Sater
Usericon van Sater
Posted 18-12-2004 16:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ikke! Dan hoef ik de cd's niet meer te kopen en kan ik mijn knuffelrockcollectie compleet maken.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2004 16:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

moet ik m'n email adres gaan invullen, daag!

"This one is older than shit, heavier than time!"

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-12-2004 16:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 december 2004 13:02 schreef X-Act het volgende:
Vind ik ook. 't Is op een paar programma's na een reserve Donna geworden, met hun r&b shit enzo.
idd , en die afrekeing is ook nie meer da

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2004 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2004 16:41 schreef 0Tolerence het volgende:
moet ik m'n email adres gaan invullen, daag!

HAhahaha gewoon weer een cheap ass poging om de zoveelste mailinglist vol te krijgen ...

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2004 18:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Industrial Black Metal band Control Human Delete verslijt erg snel haar drummers en is dus weer op zoek naar een getalenteerde en gemotiveerde slagwerker.
Op dit moment zijn we bezig met tracks voor een nieuw verpulverend album, dus daar hoort een dito drummer bij.
Reacties naar mijn emailadres [zie profiel]

ZM review cd

voor muziekjes:
www.controlhumandelete.com

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 18-12-2004 18:32 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

bah, straks komt er nog power metal op de radio.

en heeft Noctiis niet het eerste Control Human Delete-album gemixt? ik heb het daar weleens over gehad met 'm.

edit: volgens bèn jij het.

[Dit bericht is gewijzigd door astathica op 18-12-2004 18:34]

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2004 18:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

noctiis ken ik wel maar nee, ikzelf trouwens ook niet. Is gedaan in de Ground Zero Studios

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com