IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : poker Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-03-2007 16:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Pauze:

Stack: largest 378631, smallest 285, average 77841
Ik: 88.376

Pos: 56
Tot: 170 pl.

Spannende shit.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-03-2007 17:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En eruit.

145e van de 8822, niet slecht.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2007 18:34 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

En nog wat gewonnen of?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-03-2007 22:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Eerste 27 kregen een kaartje voor een toernooi met een prijzenpot van 1000 dollar - nee dus.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2007 16:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Met een straight flush van een royal flush verliezen is verschrikkelijk, maar waarmee ik net het toernooi uitvloog is niet veel leuker...full house tegen four of a kind!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 28-03-2007 21:36 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Zoals deze hand van Hansen tegen Negreanu

http://youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2007 22:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Heb ik meermaals bekeken, fabuleuze hand, haha.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-03-2007 22:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja daar wil ik ook wel een handje voor spelen..hehe.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 28-03-2007 23:59 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 22:55 schreef WhiteRider het volgende:
Heb ik meermaals bekeken, fabuleuze hand, haha.


Ik zit echt op 10+ Zoiezo die hele High Stakes-series zijn fantastisch. Voornamelijk goeie spelers en erg goed commentaar van die Gabe Kaplan.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-03-2007 12:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 22:56 schreef Smoochy het volgende:
Ja daar wil ik ook wel een handje voor spelen..hehe.


nice avatar...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 29-03-2007 16:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Eén keer heb ik iets te kuts meegemaakt met poker. We speelden om geld, ik kreeg twee tienen in mijn hand en op de flop kwam de derde tien. Ik denk 'ha, cashen'. Ik weet drie van de vijf tafelgenoten mee te lokken met een aardige, maar niet exorbitant hoge raise. Komt er op de turn nog een kaart waar ik niks aan had, toch weer wat geraised, twee van de drie man gingen mee. Toen de river, kwam de vierde tien. Ik wilde all-in gaan, maar de dealer was nog enigszins onervaren en legde de vijfde kaart op tafel voordat iedereen kon checken, folden of raisen, waardoor iedereen vond dat het spel niet meer eerlijk was.

Kenker, dat was wel balen ja.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-03-2007 18:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Das kut


spelfout weggehaald...


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 16-05-2007 15:18 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

jaja, ik kan al een stapeltje maken met acht fiches nu de rest nog

http://www.youtube.com/watch?v=r4h9AmEbPrc

En nog 1 met kaartjes erbij..

http://www.youtube.com/watch?v=ssPbuG7Et-o

Een goede beginnerstip: Begin er niet aan.

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 16-05-2007 15:19]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-05-2007 15:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Poker ook regelmatig de laatste tijd. Op internet doe ik vooral single tafel toernooitjes voor 5 euro+ 0,50 inleg via Everest Poker. Heb $10 gestort, zit nu op $104


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 16-05-2007 15:33 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 16 mei 2007 15:30 schreef NecRobert het volgende:
Poker ook regelmatig de laatste tijd. Op internet doe ik vooral single tafel toernooitjes voor 5 euro+ 0,50 inleg via Everest Poker. Heb $10 gestort, zit nu op $104


Ja daar heb ik vanmiddag nog 2 hele euro's verloren , iemand moet me ook net bellen als ik inzet en dan gaat alles mis


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-05-2007 15:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja als iemand belt klik ik ook altijd per ongeluk op All-in


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-05-2007 16:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 15:18 schreef BerserkerWoman het volgende:


http://www.youtube.com/watch?v=ssPbuG7Et-o

Een goede beginnerstip: Begin er niet aan.


sick


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2007 16:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 21:36 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Zoals deze hand van Hansen tegen Negreanu

http://youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM


Wow! Dat is echt geniale televisie!



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 18-05-2007 15:16 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2007 15:18 schreef BerserkerWoman het volgende:

http://www.youtube.com/watch?v=r4h9AmEbPrc




ik kan het vijfde truuikje
(maar andere spelers worden er bloednerveus van)

krijg je trouwens nog bonussen als je nieuwe spelers aandraagt bij jullie pokersites?

de laatste keer dat ik poker speelde op internet kreeg je nog een diskette thuisgestuurd met het programmaatje


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-06-2007 13:43 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

kreeg net nog een grappig hand (voor mij dan )

Krijg A(c) 2(s) zit op big blind.
iedereen limpt of fold
dus ik raise 3 blinds oid.
ik krijg maar 1 caller
flop: A(s) 2(c) 9(c)
geen actie
turn: 3(c)
meneer raist 1.5 x de pot en gaat daarbij allin, kut denk ik hij heb de flush.
maar goed ik had de aas (c) en kans op Fullhouse
ik had ongeveer 4x zoveel dus vond het wel waard.
river: 2(d)

hij had idd een flush 8(c) J(c)
ik fullhouse deuces full of aces



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-06-2007 13:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

jezus man, je had moet vouwen eigenlijk. Oftewel je had mazzel terwijl je wist dat je eigenlijk een 2 pair had. Maar goed, soms zal je de gok nemen en heb je ook dat geluk.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-06-2007 14:38 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

je hebt gelijk , maar ik had zin om erop te gokken



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 16-06-2007 16:32 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Je had 12 outs (aangenomen dat die ander 2 clubs had) voor de river, dus betekent 24% kans op de pot.

En wanneer de blinds 10/20 waren, zat er dus ongeveer 2*80=160+10+20=190 in de pot. Na de raise van 1,5x de pot was dat 475. Je moest dan dus 285 inzetten voor een pot van 475. Je pot-odds waren dus 475:285 oftewel 37,5 procent.

Je had dus in principe moeten folden, maar goed



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2007 20:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Maar hij wist toch niet zeker dat die ander een flush had?

Maar goed, ik laatst:

Krijg 2 Azen in de hand. Lekkerr. Flop: 2 heren en een 6. hmz kut, nu maar hopen dat niemand de heer heeft. Ik maak toch een kleine bet. Twee mensen callen. Hmm, toch iemand een heer? Turn: Aas! Ha, degene met een heer is enorm de klos! Ik zet matig in (om niet al te overtuigd over te komen) en ja hoor, een all-in van mijn tegenspeler. Derde persoon folds. Kan niet wachten op de showdown: ik leg mijn twee azen op tafel: full-house Azen over Heren. En toen......legde mijn tegenspeler twee heren op tafel....resultaat uiteraard vloeken en tieren, maar dit was toch wel een erg gave pot! Het komt sowieso niet bepaald vaak voor dat een met twee azen en de ander met twee heren als pocketcards begint.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 16-06-2007 20:14 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Hij wist het natuurlijk niet zeker, maar met zo'n typische allin-raise heeft ie op zo'n turn waarschijnlijk echt wel wat. Het is niet al te veel om te callen voor hem met een bigstack zoals hij aangaf.



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen