IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Forest of Impaled
invictis
Usericon van invictis
Posted 19-12-2004 4:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

wow, ik heb het even nagezocht maar ik vond niet zo snel een topic over deze beukband 1e klas

enjoy and endulge the site;

http://welcome.to/foi

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-12-2004 9:55 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Bos van gespietst?

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-12-2004 10:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Klinkt stiekem toch best wel lekker

Al klinkt het naar 2 nummers al aardig eentonig...

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 19-12-2004 10:37]

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-12-2004 11:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

is het BM? morgen maar eens luisteren dan

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

invictis
Usericon van invictis
Posted 19-12-2004 16:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 11:42 schreef spectre het volgende:
is het BM? morgen maar eens luisteren dan

mwah BM; meer DM met een vleugje BM, maar het beukt erg maar dan ook echt heel erg lekker weg

en een zeer geile hoes ;

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 16:58 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Mooie artwork op de cover dat wel.

Het zal je moeder maar wezen...

invictis
Usericon van invictis
Posted 19-12-2004 17:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Metal observer;
Forest Of Impaled - Forward The Spears (8,5/10) - USA - 2003

After a first album, "Demonvoid", that wasn't bad at all, far from that, but that wasn't unforgettable either, FOREST OF IMPALED are coming back with an assassin album, that shows that the band has been able to work and most of all to get a lot better. In a Death/Black Metal style that kicks some ass, "Forward The Spears" is an album that goes at maximal speed all the time, that is gifted with a good sound and that will definitely give you the will to headbang all the time while you'll listen to it.
It's really warfare here, the vocal effects of Marcus Kolar are really good, because he's easily able to skip from a very guttural Death Metal voice to a very screamy Black Metal voice and the overall atmosphere is in between the one in a Norwegian forest and the one in an English suburb. A bit as if FOREST OF IMPALED were right in between TSJUDER and BOLT THROWER.

Of course, many will say as usual, 'but it's not original at all!', but it's so well done and so fucking straight in your face that I won't care. "Forward The Spears" is simply a very good album, period. (Online November 23, 2003)

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-12-2004 17:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:58 schreef Inferno het volgende:
Mooie artwork op de cover dat wel.

ja? vindt het niks, maar misschien is de muziek wel goed

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 17:25 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 17:23 schreef spectre het volgende:
ja? vindt het niks, maar misschien is de muziek wel goed

Ik vind het wel een mooie tekening eignelijk, maar das een kwestie van smaak natuurlijk. Muziek heb ik nog niet gehoord eigenlijk.

Het zal je moeder maar wezen...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-12-2004 17:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind het ietwat saai. die eerste 2 mp3's. Imho.

Oud Vuil.

invictis
Usericon van invictis
Posted 19-12-2004 17:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

je moet het volume ook wat harder zetten als je metal draait

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-12-2004 17:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 december 2004 17:27 schreef invictis het volgende:
je moet het volume ook wat harder zetten als je metal draait

Ah, de boxen stonden idd uit....

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-12-2004 17:29]

Oud Vuil.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com