|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik snap het niet! Waarom is een gitaar direct een metalgitaar, of juist niet?? Ik bedoel, sommige Ibanez (of Jackson, of andere genoemde) gitaren zit een erg lekker scheurgeluid in, maar ik kan ook alles wat ik zoek uit een Parker halen hoor... Parker zie je eigenlijk nooit bij metal, maar ik vind t supergitaren. Misschien niet zo 'stoer' en van dat alles, maar het gaat mij om het geluid or.. Niet om hoe het er uit ziet.. Of zie ik dat verkeerd? Wel jammer dat parker geen 7-string maakt.. [Dit bericht is gewijzigd door el-engel op 22-12-2004 16:22] New intelligence arise in emptied bodies |
|
Parker...dat gebruikte Jens van God Dethroned. Zo'n nightfly deluxe ofzow. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: PFFF geen BC rich aan mijn lijf!! Tenzij je er natuurlijk een fortuin aan kan uitgeven. Mijn ervaring met die gitaren is dat ze helemaal uit balans zijn, klote zwaar zijn en ik ze niet eens zo denderend vind klinken. Het gaat bij die gitaren volgens mij veel meer om the looks dan om het gitaar zijn. Ik ben nog steeds fan van de Jackson Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach, het enige "metal" aan mijn fav. gitaar (ibanez), is dattie zwart is. Verder is het in principe gewoon een strat-model. Niet zo heel metal dus. Oud Vuil. |
|
poser! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-12-2004 23:12] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik héb ooit stretch broeken gedragen, lang geleden. Oud Vuil. |
|
quote:Wat is er met die broeken? Stond heel mooi hoor met dat getoupeerde haar en half hoge nikes!! Echt waar! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gibson Les Paul Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |