|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
aparte combinatie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Kaartjes liggen al een tijdje thuis! Ik heb er iig wel zin in. Horen allebei bij mijn favo bands. the only pleasure is pain |
|
kheb ook maar een kaartje gehaald ik ga ontzettend graag naar Moonspell, maar ik denk niet dat ik deze keer 2 keer ga. CoF vind ik nogal kut, maar ze maken het wel meteen 28 euro godsamme maar goed Moonspell in Paradiso!! MOONSPELL! MOONSPELL! MOONSPELL! MOONSPELL! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Echt jammer dat Moonspell tourt met Cof (en dat het zo duur is), anders ging ik er wel heen. |
|
prijs slaat inderdaad echt nergens op.... zo bijzonder is het nou ook weer niet carcasstrid |
|
Ik zal er zijn in het paradiso. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
tja... ik ook... ik denk dus dat ik er spijt van ga krijgen.. maarja... neem wel wat extra alcohol tot me... carcasstrid |
|
quote:Oh ja ? |
|
kom je ook Jenje? carcasstrid |
|
quote:No way ... |
|
ghehehehhehehehe carcasstrid |
|
quote: Als jij die mail eens heel snel forward stuurd wel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat is niet erg metal. |
|
quote:Het doet je metalgevoel anders ontzettend goed om cof een avondje te zien. Liep ik anderhalf jaar geleden niet mensen die naar deze band gingen kijken half uit te lachen? Dan doe ik het nu ook maar bij mezelf. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Moonspell wil ik nog steeds een keer zien, maar dan zonder Cradle of Filth, dichter in de buurt en voor iets minder geld. |
|
quote: Ik geloof niet dat ik een "metalgevoel" heb, en je mag best toegeven dat je de muziek leuk vindt hoor, ik zal je er echt niet mee plagen. |
|
quote:Eerlijk gezegd vind ik de muziek niks. Maarja, leuke dame in het gezelschap en een recensietje schrijven zijn toch reden genoeg? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehe, dat dan weer wel. |
|
quote:heb ik mezelf eruit weten te lullen? Ben ik nog steeds troe? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Alleen als de recensie héél negatief is. |
|
Ik heb het nog heel eventjes overwogen, maar koop voor dat geld liever een kaartje voor No Mercy, of zo iets... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
En ik koop liever bier.. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |