|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Das een cover gekkie, van Leonard Cohen. Wel erg vet overigens, Buckley is gaaf, Cohen is gaaf, mooie combinatie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hey dat nummer heb ik ook ooit es gespeeld.. |
|
Hallelujah? Dat is juist intens gaaf man, het is echt een schitterend nummer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Mwoah, ik vind Riverside nu niet echt een nep-emotionele band (ik vind het zowiezo meer relax muziek). Maar ontopic: het ziet er naar uit dat ik maar eens wat van deze muziek moet opzoeken, klinkt interessant. Is het btw blues of country georienteerd, of iets compleet anders? |
|
Compleet anders, Buckley is gewoon dikke heersch. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Net Grace weer aan het luisteren..... Tjezzuuusss.... muzikaal genie!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zeker weten!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
+1 Ik heb naast drie officiële albums ('Grace', 'Mystery White Boy' en 'Songs To No One 1991 - 1992') ook nog een bootleg met daarop o.a. vijf nummers die opgenomen zijn in Nighttown. Meer dan goede geluidskwaliteit en geweldig uitgevoerd - welhaast beter dan sommige officiële liveopnames die ik ken. |
|
Het lijkt trouwens ook wel dat meerdere van die geniale lui aan Bipolar syndrome lijden, jeff ook lees ik net. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ik heb Grace ooit kado gekregen van een klant, als bedankje. Ik was er zelf nooit op gekomen , maar wel een te gekke plaat! [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 01-05-2006 15:42] |
|
Vind eigenlijk alleen grace geniaal. Heerlijk zo tussendoor |
|
quote: +1 zag der laatst wel een cd van in de aanbiedingenbak ergens Je moeder. |
|
quote: Onmiddellijk binnenhalen dan, zeker als het "Grace" is. Jeff Buckley had één van de prachtigste stemmen in de popmuziek, bovendien is het materiaal wat hij zelf geschreven heeft van een zeer hoge kwaliteit. Dat heeft een zekere dromerige, onwereldse uitstraling, ik weet verder ook niet goed hoe ik het moet beschrijven. Nu het EIN-DE-LIJK voor langere tijd mooi weer is is het een waar genot om in het zonnetje te zitten, deur wijd open, Jeff Buckley op de achtergrond, geniaal Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
http://download.yousendit.com/378D073826E65586 Hopsaaaaaa, even 1 van zijn mooiste songs online voor de lui die het nog niet kennen Grace. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Not Found The requested URL /download/1/378D073826E65586/8bd8b8510d01a3067762c05ea58eea28dbd45ac8/02 Grace.wma was not found on this server. Je moeder. |
|
probeer het eens via pandora.com |
|
Hij doet het bij mij , kan ook best aan Yousendit liggen... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
nouja, dan blijft de muziek maar een raadsel Je moeder. |
|
Niet als jeje Gmail checkt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ah klinkt erg goed, volgende keer dat ik langs die aanbiedingenbak loop toch eens die cd scoren Je moeder. |
|
quote: nooit geweten, bron? wat is er trouwens de laatste jaren een enorme hoop postume bagger uigebracht. afgelopen maand was het weer eens raak met de zoveelste release van Grace, dit keer met inferieure live versies.. Op de On My Sister's Keeper Soundtrack staat ook weer een "nieuw" nummer, We All Fall In Love Sometimes, en die is stiekem toch wel weer erg mooi Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |