|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat vind ik dus ruk. Heb ze twee maal gezien, toen hadden ze een nummer van een uur en dat herhaalt zich om de vijf minuten.... Zeer saai dus. Verder vind ik de Doom releases ook veelste laag staan!! |
|
quote: Klinkt als een slap excuus, maar ik dacht op het moment van schrijven dat Angels of distress de nieuwste was. Ben namelijk nog niet zo heel lang bekend met deze band. Toevallig zag ik het net ook al en had ik het aangepast. edit: typo. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 11-01-2005 18:32] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat valt wel mee, sterker nog die alleszins tegenvallende platen van My Dying Bride en Shape of Despair staan wat mij betreft veel te hoog. Wat wel jammer is dat het laatste Morgion album, wat naar mijn mening één van de weinige echt goede releases op doom gebied was vorig jaar, er niet in staat. |
|
quote:Net niet: 55e Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm slechts 2 albums uit mijn top-10 in de top-50... ben ik nou underground? no text supplied |
|
quote: Als je daar blij van wordt jongen. Vooruit dan maar. |
|
Wel beter dat Marduk op 3 staat! (maar waarom Bloodbath zo laag?) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Krijg je als het een gemiddelde is van 66 personen he ... als iedereen Marduk of Behemoth een keer noemt (zeg plaats 5, 6 of 7) dan komt ie logischerwijze hoog terug in de top tien. |
|
toch jammer dat ORPHANED LAND met de schitterende plaat MABOOL er niet in voor komt. I Find That I Am Not There... |
|
dat komt ook uit Israel Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Toch wel een leuke verrassende lijst Is weer heel anders dan diverse andere jaarlijsten die her en der zijn opgedoken. Voelt iemand zich nog geroepen om een jaarlijst te maken van de verschillende jaarlijsten uit tijdschriften en e-zines? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ook net niet: 53e met 60 punten. Helaas. Ik had 'm er zelf niet in staan want toen ik m'n top 20 maakte kende ik de plaat nog niet. Toen ik zak dat jij en Paul en nog iemand deze op 1 hadden gezet, heb ik 'm ff geluisterd en meteen aangeschaft. Prachtplaat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die nog 1, dat was ik. Die plaat heerscht!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dus eigenlijk is het jouw schuld dat ie er niet in staat! no text supplied |
|
quote:Klopt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Beetje laat, maar er zijn er toch nog wat tussen geslopen in de top 20: Iced Earth - The Glorious Burden Evergrey - The Inner Circle Finntroll - Nattfödd Mercenary – 11 Dreams Bloodbath – Resurrection through Carnage After Forever - Invisible Circles Monstrosity - Rise to Power Death Angel - The Art of Dying God Dethroned - The Liar of the White Worm Withering Surface – Force the Pace Decapitated - The Negation Riverside – Out of Myself To Elysium - Nightmare's Nest Mighty D - Last Rise Tankard – Beast of Bourbon Edenbridge – Shine Nightwish – Once Exodus - Tempo of the Damned Dreamscape - End of Silence Grave – Fiendish Regression [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-02-2005 14:08] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |