|
Auteur: |
|
|
Hmm nee enige japanse metal die ik in huis heb is een Tanto. |
|
ja sander(shadow jin) die heeft die X-JAPEN en DIR EN GREY shit Godverdommen.. |
|
de enigste japanse metal die ik ken is vow wow was best stevige heavy metal maar of ze nog bestaan nu 20 jaar verder welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Intestine Baalism (death metal) is een japanse band, net als Sigh (avant-garde (vroeger black) achtige metal). Beide bands zingen volgens mij echter in het engels. Oh ja en laat ik het machtige METALUCIFER natuurlijk niet vergeten . Bands die in het Japans zingen? Hmmmmz.... |
|
Hmmm ik heb een CD van Abigail, da's uit japan, maar gewoon engels gezongen... Wel een gave CD trouwens, soort van Black/Thrash Metal... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
neen, wel enkle japanse bands die in het engels zingen. de beste hiervan is casbah, een band die al heel oud is. de cd heet dinosaurs en is een verzameling van demo's en singles etc. ze spelen een perfecte mix tussen trash en primitive deathmetal. |
|
Ik luister wel af en toe naar Japansie Heavy Metal, maar ik heb er geen cds van, MP3s vind ik meer dan genoeg.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
'mja, ik luister soms ook wel maar x-japan, en dir en grey... maar dat is alleen leuk als je extreem vrolijk bent....... |
|
Zoek eens wat MP3's op van Seikima III. Is een stevige rockband die japans zingt, beetje heavymetal/powermetal stijl. Klink best wel aardig |
|
mmmm.... ga ik vanavond ff doen dan, en klopteeste Japanse metal klinkt erg vrolijk, of tis brute death, komt er opeens zo'n vrolijke pokemon riedel opt keyboard tussendoor, heel vervreemdend, maar goed ga weer es verder zoeken, (heb nog niet veel mp3-s kocht altijd heel raaf alleen maar cd 's (naief hoor) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Sex MAchineguns is dan gean death,black metal maar gewoon metal en btw x-japan is geen metal Dir en Grey is trash metal |
Index / Muziek algemeen |