|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
We weten niet precies wanneer maar van uit 't glazen huis in Utrecht wordt er een nummer van ons gedraait. Dus 3fm op fm 96.8 |
|
Kun je die golflengte ook in België nemen? Ik wil dat wel eens horen! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Net in de radio stuk van gehoord. Iemand wou K3 aanvragen, maar daarvoor moest het bod minimaal 300 euro zijn |
|
Vooral typisch dat 't niveau van de muziek deze week echt een stuk hoger is... zouden ze luisteraars dan toch iets anders willen horen dan de bagger die normaal op de radio is? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
3fm staat bij mij op de wekkerradio en moet eerlijk zeggen dat de muziek die ze draaien wel beter is dan andere zenders. |
|
quote:Maar dat is ze dus wederom wel gelukt... zit nu dus fijn naar K3 te luisteren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
een nummer van scotum op 3fm.Hoe heb je het hem weer geflikt moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
weet je ook een tijd? ga niet de hele tijd naar dat gejengel luisteren.. |
|
We hebben gewoon een hoop centen bij elkaar gehaald & onze demo daar heen gebracht. Dat wordt lachuh,Nederland zal trillen. |
|
helemaal geweldig weer even die band goed promoten moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
Zeker om half vier s'nachts... Oud Vuil. |
|
Nee, het zou wel overdag gedraaid worden. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
haha, als het komt. Zorg dan dat je het ff opneemt ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Is geregeld. Scrotum over de ether, het kan niet beter! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
't is idd hopen dat ze 't niet 'snachts draaien,want dan ik op 3fm. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote:Ik heb dag in, dag uit 3FM opstaan op het werk en heb dus alles al gehoord van deze actie. Demo bandjes dienen minimaal 200 euro neer te leggen om een nummer van hun demo gedraaid te krijgen. Is toch wel veel voor slechts 1 nummer, niet? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn, sinds ruud de wild weg is bij 3fm, beluister ik het station niet meer. Dus ik zal het niet horen. Maarre, ik vind het ook wel vrij veel geld. Ik zou het er niet voor over hebben, maar goed. Tis wel een geweldige actie. Oud Vuil. |
|
Aan geld dus geen gebrek bij Scrotum... |
|
Zonde van het bier dat je van dat geld had kunnen kopen. |
|
of al die hoeren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Volgens mij geven ze hun scrotum dus even pauze..... |
|
kan wel leuke videoclip opleveren ofcourse Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik heb mn haar niet afgeknipt dus heb geen hoeren nodig voor sex |
|
quote: ik ook niet, ik wapper gewoon ff met mijn staart in mijn hand Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik wapper liever met iets anders. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |