|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die cover-CD van Elvira Madigan (Angelis Deamonae - Wiccan Aftermath) [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 22-12-2004 20:44] no text supplied |
|
Ontelbaar veel ... maar met kop en schouders de Sucamus promo ... Onze hond is heel wat gewend, maar bij deze takkeherrie ging zelf hij over zijn nek ... |
|
De nieuwe Rhapsody. eindelijk eens een echt orkest en een goede narrator, en dan een plaat met zulke slaapverwekkende herhalingsoefeningen schrijven. |
|
Die Mental Horror promo heeft mij behoorlijk wat pijn in mijn zielige oortjes bezorgd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die laatste van 3 Inches Of Blood, wat een ontzettende slechte wannabekloon. Kankerband. |
|
En die soloplaat van Gene Simmons, verdomd gave kerel, ooit, in een geweldige band, maar wat een slappe kankerplaat dit is... |
|
Nieuwe tristania |
|
six feet under - classics 2 - zonder twijfel :p |
|
quote: Die is van 2005 lieve schat... |
|
Kan je nagaan hoe slecht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dit soort topics snap ik nooit zo goed. Waarom zou je in GODSNAAM over die gaye kutalbums nadenken... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Inderdaad, slechte albums moet je als onderzetter gebruiken en vergeten in plaats van er een topic over te starten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Moeilijk, want er zijn meerdere kandidaten... Een top drie dan maar Uit eigen review-voorraad Capittollium en Vobiscum, en inderdaad die plaat van Gene Simmons zuigt ook verschrikkelijk Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: en ja hoor, weer zo iemand die liever zijn mening geeft over het topic dan over het onderwerp van het topic... tsssss [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 22-12-2004 21:42] :p |
|
quote: hahahaha ik was echt kankerblij toen ik hoorde dat die mislukte punkband de saxefoon aan de wilgen hing... nu die zanger nog met een touw om zn nek er naast laten bungelen |
|
quote: Nou je kijkt wel in deze topic, dus iets wil je er toch van weten, en je kan als je wil je gal spuwen over een klotenalbum, of je miskoop. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Of in de magnetron, dan vonken ze tenminste 1 keer. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: 'Magnetron' was best een leuke band anders |
|
In Flames - the quiet place of zoiets ... :p |
|
Magnetron is inderdaad een goede optie, even op vol vermogen aanzetten en direct na de blauwe lichtshow eruit, anders komen er zwarte schroeiplekken op. Het resultaat is best mooi, soort van gemarmerd aluminium... no text supplied |
|
quote: En het geluid dat eruit komt zodra er een beescht in zit overtreft vele andere bands. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ja Soundtrack to your Escape en die rotzooi dat is echt een bagger album Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Capittollium / Vobsicum... Graag gedaan!!! quote: Absoluut. "Nice Teeth", goed nummer..."Tjoek Tjoek" (durf niet meer zeker te zijn of dat de titel was) met een totaal geschifte Jelle op zang in de Tempelier...legendarisch. Het allereerste VM interview ooit overigens; Magnetron. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Helaas met stip op nummer 1: Dio - Master Of The Moon Nooit gedacht dat ik dat zou gaan zeggen over ons aller Ronnie, maar wat een ongelovelijke kut plaat is dat. Zoutloze ongeinspireerde bagger!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat is waarschijnlijk dan jouw grootste teleurstelling. Maar echt niet het slechtste album wat je gehoord hebt, lijkt me. Mm, eigenlijk zijn de albums die ik noemde ook teleurstellingen. Nou ja, boeiend ook. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |