|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In tienray speelt toch ook Melon...? .. |
|
ja, maar die beginnen al heel vroeg... voor de 'jeugd instuif' zeg maar. speel jij ook in melon? |
|
quote: Nee, maar ik ken de bandleden. .. |
|
ik vind de combinatie melon - charlie*adler geen succes. maar ik weet niet hoe het volk erover zal denken. ik wil melon trouwens een keer in canix boeken samen met lemon. |
|
update: 26 feb - de box - boxmeer (met oa hot 'n steamy monkey love) 08 apr - ojc gaellus - tienray (met oa arminivs en heidevolk) 16 apr - ojc niks - horst (met oa agitator, verona beach, mark foggo) 01 mei - mortel - ittervoort (met oa day six, judasville) 11 jun - walhalla - sevenum (met oa born from pain, arkangel) gaat lekker |
|
quote: misschien een beetje erg laat maar het optreden in walhalla was zeer vet |
|
toch nog? aangezien het een van de mindere optredens was na onze mening. we komen net uit de studio van de opnames van een full length album, we zijn nog op zoek naar een label. een ongemasterde preview is te checken op www.myspace.com/charlieadler en weer een gig update, we zijn nog bezig met een stapeltje gigs, zodra die bekend zijn zal ik ze even poste: 8 okt - ojc phoenix - hegelsom met blind sight, cancelled 5 nov - ojc canix - lottum voorprogramma cd release party haraszment 26 nov - azijnfabriek - roermond molenrock 10 dec - merlin - meerlo met oa: verona beach, concubine |
|
in roermond en lottum kom ik wel chekke kunnen jullie nix regelen voor een keer in perron55 in venlo te spelen? |
|
te gek. de gig in perron 55 is dus verplaatst naar lottum. is cd presentatie van vrienden van ons. en anders zou het veel te laat worden |
|
burp. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 18:00] |
|
zelfde drummer he... ik vind t een zeer goede en ondergewaardeerde band. |
|
nieuwe site online!! download nu een unmastered mp3 van 'fortunes of me'... |
|
quote: nogmaals burp. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 18:00] |
|
nee helaas... te weinig 'goodies' |
|
komt nog wel |
|
oke dan, zaterdag aanstaande ons eerste optreden sinds juli... in hegelsom bij horst. vette shit |
|
k heb dit weekend geen tijd om te komen chekken....k kom wel chekken op molenrock in door [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-01-2007 19:46] |
|
Vrijdag 4 nov. Ojeesee Hardenberg www.ojeesee.nl Charlie* Adler, Mindscan, & Aggro entree 3,50 zaal open 21.00 |
|
deze moeten we helaas afzeggen... sorry. 5 november spelen we wel, op een feest van onze goede vrienden haraszment |
|
quote: helaas helaas, was wel erg benieuwd! |
|
quote: dan kan ik er helaas niet bijzijn...gaat t de 26ste gewoon door? |
|
ja, helaas is onze bassist die datum niet v/d party... ivm werk. hij zal vervangen worden voor 1x door sengaia bassist sander stappers |
|
fortunes of me(wat via www.myspace.nl/charlieadler) kan luisteren is n vet nummer |
|
je kunt het nummer ook (ongemasterd) downloaden op www.charlieadler.nl |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |