|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook al vind je de muziek helemaal niks maar bent niet vies van een beetje ranzige onderbroekenlol is dit echt een aanrader. |
|
Damn balen dat ik toch niet gegaan ben [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2005 19:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op de website van de boeker Mojo Concerts kunnen we zien dat de trash metal band Gwar naar Nederland komt. Dit op maandag 16 april in Dynamo en woensdag 18 april in Patronaat. Informatie over de v.v.k. datum en bedrag is bij ons (nog) niet bekend. (www.podiuminfo.nl) |
|
*fluit onschuldig* |
|
|
|
|
|
Palin gepaald signature |
|
ik zal wel iets verkeerds hebben gegeten of gedronken maar ik vind de laatse cd van gwar toch wel heel goed! ik denk dat die gasten toch best wel redelijk kunnen spelen |
|
Kunnen ze inderdaad ook best. Jammer dat het ook op cd echter vaak verzandt in flauwekul. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik vind de nummers toch wel sterk (en sommige heel sterk).De zanger van GWAR is trouwesn erg goed (van melodieus naar agressief, die kan veel met zijn stem) Ik negeer verder al die debiele imago's. Geldt eigenlijk hetzelfde voor Swashbuckle. Muzikaal vind ik die erg goed. Maar ik denk dat veel mensen SB (en GWAR) al slecht vinden voordat ze ook maar een noot hebben gehoord, dankzij het debiele imago.(trouwens raar dat GWAR hier staat en niet bij metal) |
|
Tja, dat is een beetje de keerzijde van "imago-metal".. Zelfde vind ik altijd het geval bij Manowar, dat mensen niet voorbij dat debiele imago kijken en kunnen erkennen dat de heren heel erg lang geleden in het genre een aantal prima platen hebben uitgebracht, of het je stijl nu is of niet. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 02-12-2010 11:29] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: verstandige mensen prikken daar zo doorheen |
|
Precies. Het gaat om de muziek en niet om de kul er omheen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Absoluut. De eerste vier platen van Manowar zijn toppers van het zuiverste soort. Helaas vind ik ze daarna muzikaal afgezwakt en heb wellicht ten onrechte hun latere werk genegeerd. Als je tips hebt houd ik me zeker aanbevolen. |
|
quote: Neuh, wel mee eens. Persoonlijk trek ik de band nog wel t/m Triumph of Steel (waarbij het eerste, half uur durende Achilles gewoon gaaf is) en is Kings of Metal mijn favoriet omdat dat mijn eerste kennismaking met de band was, maar daarna wordt het rap minder, al staan er op alle platen wel een aantal songs die de moeite waard zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=165600 quote: [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-11-2011 23:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat is mooi klote dan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Eén van de mooiste tv-momenten die ik heb mogen aanschouwen. MC Hammer Smashed Face |
|
Wel een opvallend statement aan het eind van Jerry('s redactie) . Hij vertelt niets nieuws, maar toch is het wel iets waar de meeste mensen nog steeds volledig aan voorbij gaan |
|
Wat een vreselijk triest nieuws vandaag over het overlijden van Oderus Urungus. Wat heb ik destijds voor lul gestaan bij diverse platenzaken toen ik hun cd 'Scumdogs of the Universe' wou bestellen, niemand die er ooit van gehoord had en in geen enkele catalogus te vinden. (internet bestond toen nog niet) Wonder boven wonder stond die cd in de verhuurbak bij de bibliotheek, thuis op een casettebandje opgenomen en echt helemaal grijs gedraaid! Vroeger toen de Large nog maar uit iets van 12 bladzijdes bestond, een t-shirt en een videoband besteld en op de brommer wezen ophalen bij de toenmalige 'afhaal-Chinees' zoals dat toen heette bij de Large. RIP! Aratron |
|
Jammer dit. Leek me wel een intelligent persoon die Oderus... sowieso altijd goed voor een relletje. Keihard balen dat ik ze nooit live ben gaan zien.. lijkt mij namelijk ook het einde van Gwar dit. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ooit nog eens live gezien in Sneek, in het Bolwerk. Een woeste avond was dat. bub |
|
3 keer gezien, en enkel de show op GMM 2-3 jaar geleden viel beetje tegen. Die andere keren uitermate vermaakt! Wel jammer dat ze vrij snel achter elkaar leden verliezen op deze manier. |
|
Geen idee nog wat ik hier van moet vinden, 2 nieuwe bandleden op zang ter vervanging van Oderus. Mike Bishop (Beefcake the Mighty) deed vroeger al de zang op een paar nummers, maar Kim Dylla (Vulvatron) ken ik niet. Benieuwd hoe dit gaat klinken. www.gwar.net Aratron |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |