|
Auteur: |
|
|
gaaf, dat is vlak bij |
|
Ik dacht dat outburst hier ook nog wat mee te maken had? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja, Tjerk zal die bands wel neergezet hebben . What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nee hoor. |
|
Tjerk? Who the fuck is Tjerk? |
|
Tjerk Loudnoise |
|
Hhhmmm ... dit klinkt heel erg interessant! ff kijken of ik hier bij kan zijn! |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Tjerk IS one big fuck. Oeh Scarve, gaaf!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-12-2004 14:39] |
|
DSK is echt te gek live, mochten ze niet verder in het land spelen, dan ben ik hier wel bij. |
|
quote:In Gouda moeten ze nog spelen op de 12de van Februari. |
|
JUIST one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: VVK is trouwens 7 euro |
|
Hmm misschien ben ik er wel bij, heb nog wat Willemeen muntjes. Maar dat zie ik die week/dat weekend wel. |
|
quote: Niet dus! Moet zelf optreden dan! Niet dat dat niet leuk is, hoor Maar het zijn wel een aantal ERG goede bands bij elkaar! Jammer! |
|
zeker wel aanwezig ja.. flesh made sin, scarve en caedere... vette poep ja.. als dat geen feetsje wordt... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
'MORGEN!!! |
|
nee, werkweekend dus ik zit in Goirle |
|
Scarve heb ik op het X-Massfest in 013 gezien vorig jaar. Had er nog niets van gehoord, maar wat ben ik uit m'n dak gegaan! De andere bands die optreden wil ik ook graag zien, vooral Flesh Made Sin en Caedere. Helaas is Arnhem te ver weg. |
|
Hupsalla, klats em erop vanavond. |
|
Wat een kicke bands bij elkaar! Mazzelige Arnhemmers ook altijd...Veel plezier voor de mensen die erheen gaan, dat zal ook wel lukken lijkt me. Trash 'Till Death ...what she said... |
|
quote: Te ver? Woon je soms in Moskou dan? @Seraph Erik, ook niet Arnhemmers mogen komen hoor |
Index / Concerten |