|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ik weet niet, als ik het openingsnummer Defenstration hoor, klinkt de drums een beetje rommelig vind ik. Of ik heb het nog niet goed genoeg geluisterd There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
het is echt niet te geloven dit als iemand zegt "spring voor die trein" zie ik nu al wie daar voor gaat hier stakkers .... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik neem aan dat het tegen de topicstarter gericht is There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Maar, als je van blastbeats houdt zou ik Brodequin(Festival of Death) eens luisteren Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Die heb ik, goede cd inderdaad. Ik vind die drums daarop echt super Maar bij Brodequin is het gewoon die grunt die het hem doet vind ik There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: zie eerdere post Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: yeah right..... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Zo te zien heeft opa invictis verstand van zaken Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
pas op ik heb een Scrooge bui Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Sublime Cadaveric Decompostion - II Echt ziek! |
|
Begin met Napalm death, heb ik ook gedaan, en is ook de band waarmee mij grind verhaal is afgelopen.. .. |
|
een grind band is best makkelijk om mee te beginnen , je leert er best veel van... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Check Nasum - Helvete/Shift The Red Chord (niet helemaal grind maar ontzettend hard) Cephalic Carnage (Relapse) Daughters (laatst mee gespeeld ontzettend vet!) Circle Of Dead Children Psyopus (tech/math grind ontzettend bruut!) Ion Dissonance (harder kan het bijna niet) Suffocation (de Death/Grind band) Cannibal Corpse Dying Fetus Misery Index (exDF super band!) Mijn soulseek is Devastator_Mart download wat je wilt! |
|
Cephalic Carnage (Relapse) haha, relapse is nu al een term geworden. vet. |
|
quote:yeah cc rules !!! wát n gasten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Allebei gewoon Death Metal.... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
haat de nieub3i [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-12-2004 20:00] Suck my piss |
|
quote: Ja, probeer daar maar eens een touw aan vast te knopen, wat een geflipte zooi herrie is dat. |
|
Tu Carne!!!!! There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: tsss er is veel meer vette grind out there! check Repulsion (horrified ) of de eerste 2 Carcass platen maar een en natuurlijk Terrorizer - world downfall. allemaal hele vette schijfen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Enemy Soil (grind/powerv.) en inderdaad Terrorizer, Nasum etc |
|
quote: Check gewoon Symphonies of Sickness van Carcass There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Ben ik dan wel benieuwd naar. Waarmee zijn ze te vergelijken? iets van Dillinger meets The Locust? |
|
prophecy of doom eerste bolt thrower ouwe nappie death blablabla maar vooral es tjekke virulence... nee niet die morbidangelkleuterkes maar de canadese mathjazzgrindkerels, wat die gasten presteren is echt subliem |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |