|
Auteur: |
|
|
Moet je de EHBO in Enschede maar eens vragen, die zitten erachter dacht ik. |
|
hmm het zou mooi zijn als het wel werkte. Lijkt me erg stoer om mee te maken bla...bla...bla... |
|
Ik weet hier ook meer van..... De Metal Battle was vorig jaar een samenwerkingsverband van EHBO, Virus, GMC,Limburgian Metal, Metal Front Zutphen en Hollands Metaal. Er is idd beloofd aan debands dat de finalisten gespreid over de organisaties in den lande zouden optreden. Inderdaad geef ik toe dat het de afhandeling geen schoonheidsprijs verdiend, maar de belofte zal weldegelijk nagekomen worden. Dit jaar zal de Metal Battle weer plaatsvinden en zullen de organisaties beter op de afhandeling letten! |
|
Ik wist niet dat de EHBO een 'organisatie' mocht worden genoemd... Dit slaat nergens op. |
|
het is ook een studentenvereniging |
|
Waar kan je meer info vinden over die metalbattle? En is het alleen voor Nederlandse bands of mogen wij Belgjes ook onze kans wagen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Index / Concerten |