|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, ik bedoel van de andere bands. Ons eigen zaalgeluid kon ik natuurlijk niet horen. Maar Boldey zal idd wel weer teringhard hebben gestaan. |
|
quote: neeuuuhhhhh Maar het was een mooie avond veel publiek, jong, maar wel veel.... bij ons was er een pit, bij de laatste band ook een behoorlijke pit... erg cool dus!!! Tja die geluidsman bakte er niet veel van, maar ik had wel een donders vet geluid op het podium, dat helpt wel voor het neerzetten van een enthousiaste set... |
|
Er werd gecrowdsurft zonder crowd, waarbij een of andere lul er in slaagde zijn kist tegen mijn nietsindegatenhebbende hoofd aan te schoppen Maar het was een gezellige avond. |
|
Godver, had ik dus toch beter mijn grote bek kunnen houden.. 1 opmerking en al dat minderjarig grut was weg.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Jah het was weer een gezellig avondje uit. Ik snap alleen niet waarom er zo weinig mensen enthausiast waren bij Grinroth Enne Jos bedankt voor het binnenlaten bij Pruim!! |
|
quote: tsja dat snap ik ook niet en ik deed nog wel zo mijn best. maar ja wat doe je eraan het blijft natuurlijk roden |
|
nou, ik vond jullie wel goed hoor |
|
quote: Thnx. |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |