|
Auteur: |
|
|
|
|
Ziet er wel leuk uit.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aanwezig zoals altijd Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
19 januari in LWD aanwezig . . . . . . . . . ? |
|
quote: Ja is jammer, maar we mogen niet klagen. Eindelijk weer es wat BM in Leeuwarden. . . . . . . . . . ? |
|
Spelen ook in Biebob dd 13/02. Zal op 1 van de 2 data wel aanwezig zijn. |
|
aanwezig in liwwadden Eforce! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Misschien dat ik er in de Baroeg bij ben. |
|
UIteraard aanwezig in de Baroeg. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Als ik het aankan, ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ga ook naar de Baroeg, maar hoe gaat het volgend jaar met de Baroeg, de subsidies stoppen dan dat is zwaar kut. Als de Baroeg verdwijnt, waar kun je dan voor black- en death/grindmetal terecht? iets in de buurt R'dam en omgeving of Den Haag en bereikbaar met OV. |
|
Zijn er trouwens Baroeggangers of bands die nog een black metal vocalist zoeken? Ik bied mezelf aan, ik heb op verschillende plaatsen(internet) wat neergepleurd, maar geen reactie. Ik wil snelle black metal spelen zoals Dark Funeral, Endstille, The Legion. Interesse? Mail me:Byron_van_hoop@hotmail.com |
|
quote: Baroeg draait naar mijn weten goed. Denk niet dat ze er zomaar mee stoppen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Er zijn wel veel bezoekers, maar is het genoeg om verder te gaan. De subsidie stopt volgend jaar, ze zijn aan het vergaderen hoe het verder moet ,dus het lijkt me wel serieus. |
|
Als ze stoppen en niks beters te doen hebben kunnen ze altijd nog nutteloze posts maken in een topic als deze. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Index / Concerten |