IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Viking museums Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-05-2005 19:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Klopt, dat was het vlot waarmee over een oceaan was gevaren of zoiets.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 09-05-2005 20:00 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 19:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Klopt, dat was het vlot waarmee over een oceaan was gevaren of zoiets.

Hey, Hub de gallier, weet je al iets meer van Hole in the sky? Tickets zijn nm. geboekt

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-05-2005 20:25 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 19:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kon Tiki is niet hetzelfde als het Vikingschepen museum (Die fotoos zijn trouwens wel vanuit het Vikingskiphuset).
Liggen beiden op 10 minuten loopafstand van elkaar. Het Kon Tiki museum ligt wel naast het Fram museum en het Scheepvaartmuseum waar ook een viking expositie te zien is.

oh, in de war, ik denk ik zoek het even snel op maar verkeerd gekeken dus

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2005 20:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:13 schreef Chelman het volgende:
http://www.bricklink.com/search.asp?pg=1&pMin=200&viewFrom=sa&sz=10&searchSort=P

Hier een aantal dure items (de eerste paar zijn volgens mij nepperds), zo vanaf 1500 USD. Die prijzen zijn dan wel voor de MISB items oftewel waarbij de steentjes nog in hun originele ongeopende plastic zakjes zitten.

Mijn meest waardevolle item is denk ik de gele kasteel uit 1978 inclusief doos, instructie en alle steentjes. In die staat toch zo'n $200-$300 waard.

Netjes, maar wat blijft daarvan over als je disconteert voor die 27 jaar?

Ik ben gelukkig nog niet teveel dingen in die lijst tegengekomen die ik ook ooit erg graag wilde hebben of een keer weggegeven heb ofzo, hehe. Maar die MISB dingen moeten dus wel jaren hebben liggen verstoffen in een magazijn o.i.d. Later toch maar eens een speelgoedwinkel beginnen...

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Hub de Gallier
Posted 09-05-2005 21:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 20:25 schreef Hagal het volgende:
oh, in de war, ik denk ik zoek het even snel op maar verkeerd gekeken dus
Kan gebeuren
Die andere 2 museums (Kon Tiki en scheepvaartmuseum) zijn trouwens ook de moeite waard. Ben je ook in de Fråm geweest? Vond ikzelf erg gaaf

Hub de Gallier
Posted 09-05-2005 21:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 20:00 schreef Brujo het volgende:
Hey, Hub de gallier, weet je al iets meer van Hole in the sky? Tickets zijn nm. geboekt
Nog niet. HitS is altijd erg laat met het bekendmaken van de volledige line-up. Weet momenteel alleen van Taake zeker dat ze spelen. Wat kosten zo'n tickets tegenwoordig eigenlijk?

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 09-05-2005 21:26 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 21:21 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nog niet. HitS is altijd erg laat met het bekendmaken van de volledige line-up. Weet momenteel alleen van Taake zeker dat ze spelen. Wat kosten zo'n tickets tegenwoordig eigenlijk?

retour Oslo - R'dam = 100

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Hub de Gallier
Posted 09-05-2005 21:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehe, ik bedoel de entree tickets? Of bedoelde je dat je de vliegtickets al had? Uiteraard want de entreekaarten zijn nog niet verkrijgbaar. Ben weer goed bezig
Die 100 euro is excl. luchthavenbelasting trouwens.

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 09-05-2005 21:30 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 21:29 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehe, ik bedoel de entree tickets? Of bedoelde je dat je de vliegtickets al had? Uiteraard want de entreekaarten zijn nog niet verkrijgbaar. Ben weer goed bezig
Die 100 euro is excl. luchthavenbelasting trouwens.

Niet. Die 100 is inclusief, exclusief enkeltje is slecht 20.

Hub de Gallier
Posted 09-05-2005 21:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Oh, dan zijn de tickets toch een stuk goedkoper geworden sinds maart dit jaar

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-05-2005 22:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 19:00 schreef Hagal het volgende:
Ik ben in het vikingmuseum (Kon-tiki) in oslo (op eiland daar, ik geloof iets van bygdoy) geweest, was wel gaaf alleen erg klein. de site weet ik zo niet meer
hier paar foto's:
http://img.photobucket.com/albums/v443/Hagel/IM_A0135.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Hagel/IM_A0134.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Hagel/IM_A0132.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Hagel/IM_A0131.jpg

hey daar ben ik ook geweest. Die boot heeft veel indruk op me gemaakt.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-05-2005 22:53 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Elk beetje zelf respecterende stad in Noorwegen heeft een cultuur-historisch museum met genoeg over Viking zooi.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-05-2005 22:55 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Niet in Noorwegen, maar het Yorvik Viking Museum in York is een mooi museum.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-05-2005 23:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

In utrecht was begin dit jaar een mooie tentoonstelling over vikingen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2005 9:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 20:55 schreef ZelThoR het volgende:
Netjes, maar wat blijft daarvan over als je disconteert voor die 27 jaar?

Ik ben gelukkig nog niet teveel dingen in die lijst tegengekomen die ik ook ooit erg graag wilde hebben of een keer weggegeven heb ofzo, hehe. Maar die MISB dingen moeten dus wel jaren hebben liggen verstoffen in een magazijn o.i.d. Later toch maar eens een speelgoedwinkel beginnen...

Tsja...de ROI is inderdaad mager MISB is altijd een goede investering maar je moet geduld betrachten...

Je hield van kastelen he?

Check dit (van een Nederlander):

http://www.classic-castle.com/people/ber.html

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-05-2005 9:55 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Voor de mensen uit de regio Eindhoven; daar is één dezer dagen een jeugdfestival met als thema "De Noormannen komen"; ik zag het op aanplakborden langs de weg toen ik er toevallig moest zijn. Makkelijk voor de beginners en zo, gheghe

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2005 10:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 9:50 schreef Chelman het volgende:
Je hield van kastelen he?
Check dit (van een Nederlander):

uhuh, kastelen en piraten

Vet ding dat! Hij heeft er mooi veel details ingebracht, en ook helemaal een verhaaltje (met het getij en de zwerver die z'n been kwijt geraakt is) bij bedacht, fanastisch!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2005 11:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 10:47 schreef ZelThoR het volgende:
uhuh, kastelen en piraten

Vet ding dat! Hij heeft er mooi veel details ingebracht, en ook helemaal een verhaaltje (met het getij en de zwerver die z'n been kwijt geraakt is) bij bedacht, fanastisch!

Ziek he?

Jaloersheid is mij normaliter een vreemde emotie. Maar ik ben toch stiekem jaloers op mensen die zulke gave dingen weten te bouwen ondanks dat ik zelf ook best een aardig steentje kan leggen.

edit: die kerel heeft overigens ook promo's gebouwd voor Velux en Grolsch...op bestelling.

Er zijn best veel mensen die hun geld verdienen met LEGO.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-05-2005 11:38]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Hub de Gallier
Posted 11-05-2005 6:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 9:55 schreef Vampire John het volgende:
Voor de mensen uit de regio Eindhoven; daar is één dezer dagen een jeugdfestival met als thema "De Noormannen komen"; ik zag het op aanplakborden langs de weg toen ik er toevallig moest zijn. Makkelijk voor de beginners en zo, gheghe
da's geen jeugdfestival, da's voor alle leeftijden en is een jaarlijks terugkerend evenement. Ben er ook al eens geweest en best interessant

Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 12-05-2005 22:37 by Dart Frank Wijzig reactieProfiel van Dart FrankQuote dit bericht

I'm your boogie man, turn me on!

"HELLO! We're looking for nuclear wessles."

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-06-2005 14:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ga deze zomer naar Denemarken en ook naar het vikingmuseum dat daar is. Is iemand daar toevallig al geweest?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com