|
Auteur: |
|
|
Een Death/grind band uit Wageningen bestaande uit 2 leden! We zijn momenteel met onze demo bezig die binnenkort te bestellen zal zijn via onze website ! Voor meer info www.zaagtorturemusic.tk |
|
gaaf, wat is gebeurt met Immortal Death? ter ziele? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
immortal death = death ! |
|
onder t mom.. we kunnen niet spelen dus dan maar grindcore? |
|
Neen, dit is dan ook met iemand anders dwaas. |
|
live in de studio een boom omzagen zeker.. Suck my piss |
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha................................... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ID dood, [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-12-2004 13:02] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Voor de mensen die alleen zeiken. Reply gewoon niets dan verspil je je tijd ook niet. |
|
haah, die muziek is echt zwaar geniaal man! "Het is half 8 in Nederland" hiehaa Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ali deed toch alleen split releases met Marco Borsato? Suck my piss |
|
Sawtorture? |
|
Zie je toch dat ik daar naar luister! En nee zaagtorture, en niet sawtorture. ja, er komt nog een liedje die we samen gaan opnemen met onze vriend marco |
|
quote: Patat, homo. Jullie zijn allemaal negers! |
|
'onze shirt' .... klink lekker! is sukkeltorture niet een betere naam? |
|
Altijd goed voor me ego .. dit soort mensen .. |
|
zit die teringneger nu ook al hier... |
|
kijk nou uit ouwe... ze zijn hier nogal pro neger... voor je t weet gebruik je neger op een in hun oogies verkeerde manier en hop, dan moet je weer twee weken onder een ander inlog posten |
|
quote: quote: Hahaha, teringneger is dus de goede manier? En ja, ouwe, ook hier. En nee, Sickness, Ali, excuusmoslim, whATever, dit ga ik nou eens niet beluisteren, ik heb door je vorige 'act' al genoeg trommelvliezen, slakkehuizen, hamers en stijgbeugels verprutst. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
misschien als je t toespitst op één persoon wel. maar zo snel t er meer worden en je t over teringnegers hebt... ben ik bang dat t mis gaat |
|
Jullie zijn allemaal negers! |
|
gatver, er ligt een drol naast sinterklaas In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
sterk, echt.. Suck my piss |
|
LOL @ Aaarco! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Heavy Metal |