|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah zo. Excuses dan. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ohyeah! I am the 1%. |
|
quote: Ik zat al te wachten wanneer het mode-woordje weer de hoek om zou kijken.... Respect... ... stijlvol betekenisloos en oeverloos verkracht door menig politicus en donkere mannen met grote kettingen.. overigens vind ik dit een behoorlijk saai nummer. Erg langdradig einde ook. Vanaf minuut 3 gaat Rob trouwens bij vlagen lijken op Robert Plant met die uithalen.... |
|
quote: Je mag dan wel (in een ontzettend matige) deathmetalband spelen, maar dit slaat nergens op. Ik kan er, als Priestfan zijnde, niet zwaar enthousiast van worden, maar het begin van het nummer klinkt heerlijk (al klinkt het zo verdomd bekend), ik durf nu al te beweren dat het album geniaal gaat worden. En nee, bij het beste Priest album hoort niet aan Painkiller gedacht te worden, dat is een hard Priest album, maar zeker niet hun beste. Asshole. |
|
quote: Waar slaat dit nu op hoe kan in godsnaam een topic over Priest ontaarden in een belachelijke verkiezingscampagne tussen DEATH en PRIEST, bands die niets met elkaar te maken behalve dat DEATH een PRIEST cover gedaan heeft. Iets waaruit blijkt dat Chuck dus iig wel een groot Priest fan was. Een statement als dat DEATH kwalitatief beter zou zijn is totale BS! DEATH heeft op hun hoogtepunt nog geen 5% van de platen verkocht die PRIEST verkocht heeft, en ga nu niet zeggen dat iedereen die een Priest plaat koopt geen verstand heeft van muziek dat zou pure agrrogantie zijn! Ik vind de ouwe death best cool maar het heeft niets te maken met het topic.... Priest gaat straks gewoon een sterke plaat uitbrengen hun sterkste in meer dan 10 jaar daar gaat het om, ik weet dat traditionele metal niet zo populair is hier maar er zijn toch wel mensen die het wel tof vinden. |
|
en zo is het maar net Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Aaah Enforcer, dus jij relateert kwaliteit aan de hoeveelheid verkochte platen. The Black Album van metallica staat bij jou dus op nr. 1 van metalplaten allertijden... Ik kijk liever naar de gebrachte muziek. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Black album is nou niet echt Metallica op hun hoogtepunt Verder vind ik het mp3tje wel aardig klinken, maar ben ik nog niet geheel overtuigd. Als dit het gemiddelde is zal het een erg ok album worden, maar als dit het beste nummer wordt, mja. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Nee, maar wel het album waar ze het meest van verkocht hebben! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Och, van een band die in vrijwel de gehele metalscene gezien wordt als goed mag je vind ik wel naar verkoopcijfers kijken. Puur objectief gezien is metallica mischien ook wel de beste metalband in veel opzichten. Niet dat ze tegenwoordig veel soeps uitbrengen, maar wat is goed? Life doesn't get much better than this! |
|
Ik heb het nummer geluisterd, ik vind het zeker niet zijn beste nummer, maar het is zeker goed te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-12-2004 10:58] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: En daar is ook niets mis mee...maar ik kan me voorstellen als je normaal naar death metal luistert je niet zo veel kan met old school heavy metal...maar om het dan met DEATH te gaan vergelijken slaat als een tang op een varken. Ik vind de laatste paar platen van DEATH persoonlijk geen hol aan, maar da's mijn mening. Ik vind dit een lekker ouderwets klinkend typisch PRIEST nummer vond het online en dacht dat er mensen waren die het mischien interessant vonden, ik hoop ook niet dat dit het beste nummer van de plaat wordt maar als het een doorsnee nummer is wordt het een hele gave plaat als je van PRIEST houdt. En wat betreft het black album dat is een heel solide werkstuk, zeker niet iets wat mij nou erg kan bekoren maar het zijn wel heel pakkende nummers, en een stuk beter dan wat ze nu doen. Ik zeg wel dat het een gave is als je goede nummers kan schrijven die veel mensen aanspreken en waar veel mensen zich mee kunnen identificeren (en ja daar vallen ook de "top 40" acts onder), die gave is nog veel belangrijker dan hoe snel en technisch je kan pielen op een gitaar of welk instrument ook. Een goed nummer dat voorbestemd is een echte classic te worden kunnen maar zo weinig mensen schrijven, de meest "technisch" getalenteerde muzikanten vaak niet eens. Priest is een band die al zoveel van dat soort nummers gemaakt heeft en verdient daarom alleen al waardering. Daarbij ontken ik zekere niet dat ze geen slechte platen gemaakt hebben of dat er geen mindere nummers op hun klassieke albums staan. Overigens is Tipton toch wel een zeer getalenteerd gitarist (en heeft bijvoorbeeld Chuck van DEATH beinvloed net als Nasty Savage) en is Halford een van de beste songwriters in metalland. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 31-12-2004 14:04] |
|
quote: Ho, ik ga niet beweren dat de muzikanten in Judas Priest niet vaardig zijn! Ik heb er veel ontzag voor. Alleen in de door jouw geposte mp3 klinkt nou niet echt iets pakkends, geniaals of geweldigs uit. het had zo door elke willekeurige andere band gespeeld kunnen worden, vandaar ook mijn "Kid Rock" vergelijking. Overigens, veel "top-40" acts worden gewoon gemaakt door de producers. Wat een beetje muzikaliteit en VEEL marketing wel niet teweeg kan brengen. Ik kan persoonlijk meer met het oudere metaal dan de nieuwe dingen die nu op de markt komen. Oude dingen als Cacophony en Toxik, geweldig! Overigens vind ik de nieuwe Death nummers beter dan het oude werk, evenals Carcass (oei, daar trap ik alweer 2 heilige huisjes in). Ik mag dat wel, wat meer complixiteit in nummers in plaats van simpel rammen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat Rutan zegt. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Idem, vooropgesteld dat Rutan het in het geval van Carcass over Necroticism heeft. |
|
Het nummer valt me wat tegen. Het doe me een beetje denken aan 'Take on the world' van Killing Machine, maar nu in een modern jasje. Hoop dat de plaat in zijn geheel beter zal zijn. En over DEATH/PRIEST. Death is misschien een grote naam in de death metal wereld, maar death is niet met Priest te vergelijken. Priest staat toch een stuk hoger aan de ladder, en kwalitatief gezien nog wel hoger denk ik. Ik heb death nog nooit een nummer als 'Victim of changes' of "Sinner' horen spelen. [Dit bericht is gewijzigd door acid op 31-12-2004 14:29] "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:LOL. Nee tuurlijk niet, en weet je waarom? Death ligt mede aan de basis van de DEATH-metal, Priest aan de basis van HEAVY-metal. En behalve "metal", zie ik geen gelijkenis tussen die twee. Death covert Priest, maar ik betwijfel of Priest ooit een Death nummer als bijvoorbeeld Spirit Crusher kan coveren, nou? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Idd. Dat is appels met peren vergelijken. |
|
quote: Hmm, jij bent ervan overtuigd dat death metal niet beïnvloed is van eerdere metal stromingen zoals thrash en death? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Death metal beinvloed door death metal? Zou best eens kunnen... |
|
quote:Nou, deathmetal zal vast wel invloed gehad hebben bij zichzelf, maareh.. Nee hoor, invloeden evengoed van thrash enzo, maar om nou te zeggen dat omwille van een bepaalde invloed de band lager aan de kwalitatieve ladder staat...? Nee. Qua potentie is Death echt wel kwalitatiever. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
"Qua potentie is Death echt wel kwalitatiever." Wat een onzin zeg. Je kan het niet onderbouwen zeker? Hoewel priest al over zijn top heen is, had deze band veel meer kanten dan een band als death maar ook bijvoorbeeld maiden. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
jullie zijn allemaal homeau's *zet "Defenders of the Faith" nog maar eens op* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Alleen een homo schrijft 'homo' als 'homeau'... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |