![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zo ben ik aan mijn 60's/70's ep gekomen .. heb ooit eens alle Deep Purple EP's gekocht voor 5 guldens ![]() ![]() |
|
yup Donkey Kong, dat uitklap ding, echt jeugdsentiment. Mij pa verkocht dat soort zooi vroeger dus had ik ze vrij snel toen ze uitkwamen But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Heersch! Ik heb een oom in de us, die begin jaren tachtig een handheld meenam, toen hij op bezoek kwam, ik was 12 ofzo, ik wist niet wat me overkwam. Iets met een ventje, die op 4 plekken een putdeksel moest plaatsen op de momenten dat dat moest. Wat was dat gaaf. Oud Vuil. ![]() |
|
Ik heb er zelf een enorme hekel aan om naar rommel/vlooienmarkten te gaan. Omdat ik er te ongeduldig en te ongeïnteresseerd voor ben om al die troep door te struinen om 1 leuk ding te vinden. 'Gewone markten of braderieën' daarentegen (met nieuwe spullen dus) vind ik geweldig. Dan kan ik echt uren rondkijken en snuffelen en koop ik ook echt (te) veel. Maar ik moet toegeven, ik ken mensen die zelf veel op (rommel)markten staan en er ook erg veel rondsnuffelen, en die soms met superleuke spullen thuiskomen, voor weinig. Maar die hebben er dus het geduld voor om uren tussen de troep te snuffelen. Dat is absoluut niet aan mij besteed. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik vind rommelmarkten verschrikkelijk. Mijn moeder staat vaak met spullen op rommelmarkten in een zaaltje bij hun in de buurt. Ik kwam laatst ff langs om te kijken, zegt ze 'ga jij ff zitten, dan ga ik in de bar ff roken en koffie drinken'. Meteen 16 bejaarden voor mijn neus 'wat kost dit? ik geef er dat voor..' ![]() |
|
[flauw]Als ze jou zien denken ze gelijk dat alles goedkoop is /// ![]() |
|
Thihihi,ik ga weer eens met mijn zooi op een vlooienmarkt staan binnenkort, net een kraam geboekt. Samen met de zus van mn vriend. Even kijken of ik deze keer de restant troep weet te slijten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 23-02-2005 22:49] Hatsjikidee! ![]() |
|
Rommelmarkten Heerschen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik ga de regen trotseren en de plaatselijke rommelmarkt weer even doorploegen. Ouwe zooi, here I come. *zet alvast verstand op nul, vanwege het personeel wat daar rond loopt.* ![]() ![]() |
|
Rommelmarkten zijn....rommel. Ik ben een paar keer geweest onder het mom van: al baat het niet dan schaadt het niet. Tering zeg. Wat een troep verkopen mensen zeg. Ik liep daar soms met plaatsvervangendeschaamte rond wanneer ik keek naar oude versleten meubels, kleren en weet ik veel wat de verkopers aan de mensen aanboden. Echt waar. Ik vond het eigenlijk sneu. ...de overvloed aan kitscherige figuurtjes van porcelein, poppetjes, draakjes etc was de druppel....hehe. Maar ja, ieder zijn meug. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Zei de boer en neukte zijn varken ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind die krulstaartjes altijd in de weg zitten. Doe mij maar schaapjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dat vind ik zielig voor Bram. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Hahaha, niet dus. Wel wat zooi kwijt en een heel klein beetje geld 'verdient'. Maar het was meer bezigheidstherapie geloof ik ![]() Marktplaats is beter ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Hm, niks bijzonders dus. Al sprak de lp van tol hansse me wel aan. Hi-ha neutronenbom. ![]() 1 euro vond ik echter teveel. ![]() |
|
Ook vaak een prima plek om aan synthesizers enzo te komen! Bekende van mij heeft 2 jaar geleden geloof ik een MiniMoog gekocht voor 20 Euro.. "Jah maar je hebt er denkik neit veel aan hoor, er zitten niks geen ritmetjes op ofzo!" Ding was in PERFECTE staat!! ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de niet-kenners: MiniMoog is een van de vetste analoge synthesizers ever, waarde ligt ongeveer tussen de 1500 en 2000 euro ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
haha, die knakker dacht vast dat het een keyboard was, wat een koopje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik vind het wel leuk om naar rommel/vlooienmarkten te gaan. Niet te vaak, maar zo nu en dan is het best leuk. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
These are the things to come... ![]() "HELLO! We're looking for nuclear wessles." ![]() |
|
quote: hehe zo heb ik ook een Casio SK-1 bemachtigd (alleen dan gratis).. is ook wel stukken minder waard maar toch een mooi verzamerlaarsding ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Casio SK-1 ![]() Die heerschen!! Lekker lo-fi samplen.. Errug vet voor beats enzo! En natuurlijk is het leuk om "hoerrrrrrrrr" in dat ding te schreeuwen en dat op alle toetsen uit te proberen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Zaterdag in het dorp, uiteraard effe loeren daar ![]() |
|
Gouden doden 45 rpm maxisingle: de nagelaten tapes van Jacobse en van es(koot en bie) Hadimassa zingt voor jou lp (met koot en bie) heavy cream 2lp - cream (met eric clapton) voor 70 euricent p/stuk! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |