|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, daar gaan we weer... Oud Vuil. |
|
Dimmu Borgir gek, heel toevallig? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hier is vast al wel een topic over... Gokje... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bestaan er al zoveel van dan ? Ik denk doordat dat komt omdat iedereen graag zijn / haar muziek verzameling wil laten zien .. |
|
Neen, geen Dimmu Borgir gek, ik vind het gewoon een gave band. |
|
quote: ? |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1497904 Een topic incl. slotje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En dan een darkthrone cd die ik dan weer helemaal niet ken. Oud Vuil. |
|
quote: Dat vermoeden had ik al. Maar inderdaad, dit topic bestaat al. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hehe. Dat bands tegenwoordig cd's met mp3's uitbrengen, wist ik helemaal niet. edit. Covenant - Rockpalats Germany Mp3 Covenant - In Times Before the Light Mp3 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-01-2005 0:41] Oud Vuil. |
|
quote: Darkthrone - the True Legends in Black ? Dit is een bootleg, een split cdtje met Mayhem. De demo tape van Darkthrone staat erop, en het album Deathcrush van Mayhem.. |
|
quote: hehe op een paar dingen na dan. |
|
Kerel, waarom koop je zo fucking veel bootlegs? Het nut van een originele cd ontgaat me compleet, aangezien een band aan een bootleg geen drol verdient. Dat soort zooi download/brand ik gewoon. Besteed je geld liever aan studioalbums. |
|
quote:mmm ik heb veel studio albums, maar ik vind bootlegs gewoon leuk om te hebben. |
|
quote: Ik ook, op de harde schijf. |
|
quote: Ah, vandaar. Die darkthrone tape heb ik gewoon op tape, getrade, weliswaar, maar toch. En zo geweldig istie nou ook weer niet, de eerste cd is een stuk gaver. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, zoveel is er niet aan, maar het Mayhem gedeelte is wel gave zooi. Eon vind ik de gaafste Darkthrone demo. |
|
quote: [mierenneuk-mode] Waarom staan er dan zo veel spel- en andere fouten in? [/mierenneuk-mode] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ja ? Uhm waar ? Welke bands ? |
|
quote: Nog 38 posts! Oud Vuil. |
|
quote: 28 toch? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Dat schijnt hij niet eens nodig te hebben. |
|
jij bent voor mij anders ook nieuw hoor So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Dissection - the Grief Prophecy Tape Originel Dissection - the Grief Prophecy 7 inch ep Dissection - Into the Infinite Obscurity 7 inch ep Wat vraag je daarvoor... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Euh... Oja en idd. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |