|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik = benieuwd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
nieuw nummer online: http://www.myspace.com/3iob |
|
Wow! Dit klinkt weer geweldig!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hmm wordt er niet zo blij van, die skreeuwlelijkert zit er schijnbaar nog steeds bij. zolang die knakker er bij zit kunnen ze van mij stil blijven. Muziek heerst daarentegen nog steeds de pan uit, maarja oude irritaties steken onmiddelijk hun kop weer op. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Yep, te gek! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Typische love it or hate it band, ik hou er iig wel van. Leuk dat Rob Halford ook meezingt. |
|
die laatste cd van 3 inches of blood is goed zeg. Vooral het nummer "The hydras teeth" is echt een nummer dat judas priest geschreven zou moeten hebben (min of meer dan he)maar dat ze dat kwalitatief niet meer kunnen halen. |
|
quote: Ik wist niet dat 'ie al gelekt was, maar eens zoeken |
|
IMPERVIOUS TO FIRE!!!!!!! En hoe gaaf is dat hammond orgeltje in Trail of champions?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb Fire up the blades nu een paar dagen in huis maar ik begin er helemaal verslaafd aan te raken. Ik vond het vorige album gewoon lekker maar dit nieuwe album is helemaal geweldig! Riffs en solo's om je vingers bij af te likken en daar overheen die lekkere agressieve zang. Prachtig. En net als Kriestof had ik het idee dat hij na een tijdje een beetje saai zou worden. Vooral de nummers later op de cd. Maar Assassins of the light, The Hydra's teeth en het snoeiharde Infinite legions geven me ook zonder enige moeite zere nekspieren. Na allerlei heavy/power metal bands die de progressieve kant op gaan, teveel melodie in hun sound gooien of gewoon slap klinken is 3 Inches of blood een absolute verademing. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind 'em eigenlijk maar matig. Op de vorige cd stonden nog wel wat nummers die wat langer bleven hangen, maar na 5 à 6 luisterbeurten is er van de nieuwe nog niets blijven hangen. Op zich wel leuk om af en toe een paar nummers van te luisteren, maar na een nummer of vijf wordt het toch wel eentonig. |
|
quote: Daar ben ik het helemaal mee eens. |
|
Die nieuwe is inderdaad geniaal. Vooral Night Marauders, die ik middels dagelijks wel een paar keer draai. Lekkere muziek om keihard aan te gooien in deze warme tijden Life doesn't get much better than this! |
|
Ik heb intussen een aantal nummers gehoord van Here waits thy doom maar ik vind hem nogal slapjes. Zeker in vergelijking met Fire up the blades. Ik gok dat fans van old school heavy metal dit album wel gaaf zullen vinden. Sterker nog, ze zullen dit het beste album van 3 Inches vinden. Vooral omdat de vocalen van Jamie Hooper ontbreken. Maar ik vond 3 Inches zo vreselijk goed omdat ze wat extra's toevoegde aan het bekende heavy metal geluid. Niet alleen die extreme zang maar vooral een hele bak agressie en jeugdige energie. Iets wat het genre, in mijn ogen, hard nodig was. Maar die energie lijkt op het nieuwe album te zijn verdwenen. Daaorm denk ik dat ik het nieuwe album links laat liggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Spijtig te horen. Ik vond de andere zanger juist wel mooi in het geheel passen. Aantal jaren geleden nog live gezien in de goudvishal en ze gaven een mooie&energieke show weg. Ik zal de plaat wel eerst effe goed beluisteren in de shop voor ik besluit. |
|
Vindt het geen super band alleen die vocals op Deadly sinners zijn zo heeerlijk xD DESTROY!!! |
|
na DevilDriver dacht ik nog es iets mainstream te luisteren ... de laatste 3iob Halford in een powermetalcoreband signature |
|
Ik vind dat laatste album juist erg gaaf |
|
als iemand hem wil kopen, voor 2 euro mag hij de deur uit signature |
|
Heb hem al. Maar als jij de digi met een bonustrack hebt neem ik hem graag over voor 2 eurotjes. |
|
neej, de gewone signature |
|
Heb je hem nog? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
Momenteel beluister ik Advance and Vanquish, maar ik moet zeggen dat 1 nummer van deze band leuk is...daarna volgt het tweede...deze is wel oke, maar ik begin me al een klein beetje aan de zang te irriteren. Vervolgens komt nummer 3 te voorschijn en denk: 'WAT EEN IRRITANTE ZANG'. Dit album verdwijnt nu weer in mijn cd rek en gaat voorlopig stofhappen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |