|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's mooi. Dan kunnen Stronghold en Enforcer gezellig drinken terwijl we naar X-tinXion kijken. Top Mekker |
|
quote: jaja, wij maar hard werken op t podium en jullie snel de Hertog-Jan voorraad van de Elektra opzuipen zeker!!!! |
|
quote: Een echte gitarist drinkt niet What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik zal die avond nie veel drinken, ik moet heel m'n rig meenemen, dus AUTO!!!! |
|
Ik heb twee kasten bij me hoor dus als je je top meeneemt.... Ik heb een Rivera R412 T en een ENGL 4 x 12... Ik ben geen echte gitarist dus ik zal me maar een paar biertjes gunnen! |
|
Enne...baskast? Mekker |
|
quote: Heheh, ik wachtte totdat iemand mij erop zou aanpakken "maar ik zie jou altijd met bier"...klopt, ik ben dan ook geen echte gitarist... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat is het adres van Elektra?? Kan het ook nergens op die site vinden... -edit- laat maar. Sliedrecht is niet te komen met openbaar vervoer.... [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 14-01-2005 11:58] |
|
quote: Ze hebben anders wel een treinstation. |
|
*Schop* Vanavond dus! Mekker |
|
yesssss, wordt een leuk feestje!!!! |
|
quote: Dan moet hij vroeger weg...Is ook weer zo kut...is op de heenreis wel te bereiken, maar mensen willen vaak ook nog terug. In ieder geval...Ik heb er zin in! |
|
Tot straks! |
|
Was gezellig! Mekker |
|
quote: zeker weten!!! Kep ook errug genoten van de optredens van Stronghold en Enforcer. Alleen had ik t idee dat de geluidsman tijdens Enforcer pas na de helft vd set wakker werd en iets met t geluid ging doen...... ROTTEN TO THE .................... |
|
ja het was zeker gezellig.... Werd vanochtend iets minder gezellig wakker maar dat gaat nu wel weer HAHAHHA! Xtinction was V E T! Stronghold was ook strak!.... Tja bij ons wat het podiumgeluid in ieder geval abominabel....ik hoorde de drummer totaal niet evenals de zang.... Maar het was een hele geslaagde avond al met al.... |
|
Heh heh ik was ook lekker kansloos bezopen (check de "graffiti" in de kleedkamer Nog een draadje: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=12020&start=25 Rock on Mekker |
|
Was inderdaad erg gezellig. Lekker avondje thrash... Het geluid minder bij Enforcer? Ligt aan waar je staat denk ik. Vond het geluid bij Stronghold juist een stuk minder. Die irritante piep...bahhhh! |
|
Het was erg vet gister! X-Tinxion vond ik erg goed.(Reign in terror ) Enforcer vond ik aardig en Stronghold vond ik weer wat minder. Het was ook weer lekker druk en een hoop bekenden gezien. |
|
Hbe nog wat leuke pics helaas niets van STRONGHOLD.... |
|
Enforcer, laat je je haar nog n keer groeien What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nee zit er voorlopig niet in.......moet de kost verdienen........ Bovendien heb ik de drang niet meer zo...ook met kort haar ben ik nog net zo metal als et lang haar.. Mis het soms wel....maar het was ook vaak kut al die klitten, en dat bier in je haar |
|
quote: Das gezond voor je haar Neuj, kzag je een jaar geleden en dacht dat je toen bezig was met het te laten groeien. Niet dus. Maar maakt voor de "metalheid" niets uit hoor. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
vette Dean! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |