|
Auteur: |
|
|
Wegens aankoop cd doe ik dit collector's item weg voor 20 euro. Geïnteresseerden kunnen me mailen. info@nepherex.com |
|
heb je er 2 dat je er 2 topics voor aanmaakt? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
de jeugd van tegenwoordig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik wil graag voordat de Grote Draak Helmet wakker wordt en dit topic verorbert, de groeten doen aan Malekith en Left Hand Path van Entombed voor haar aanvragen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wil graag iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen. Verder doe ik de groeten aan mijn moeder. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik wil even mijn medeleven betuigen aan alle slachtoffertjes die gevallen zijn door die zeebeving, en verder het nummer And My Fury Stands Ready van My Dying Bride aanvragen voor Greycloak. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:slijmbal "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Hey, alles voor haar opvoeding. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh ja, ik wil ook nog even Allah danken voor alle lieve mensen op deze wereld, die zo met mijn opvoeding inzitten "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Volgens mij krijg jij van een hoofddoekje best een bolle kop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
quote:Thanks for the imagery... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1459863 quote:*burp*! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |