|
Auteur: |
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja he, pff altijd die christenen he Satan 666 weet je! Yeah, respect..... Happy holiday There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Of je maakt je druk om iets nuttigs. Life doesn't get much better than this! |
|
altijd There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Jij niet, of naja, ook wel, maar eigenlijk de topicstarter. Dat ik pas over een uur vrij ben hier.. DAT is pas iets om je zorgen over te maken Life doesn't get much better than this! |
|
quote: He laat mij nou ook een keer frustraties afreageren [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 03-01-2005 15:30] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ontzettende hippie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
slot. |
|
Ik vat sommige christenen niet.. Ik ben zelf ook christen, maar sommige zijn zo ongelofelijk begaan met dingen die helemaal niet boeiend zijn (zoals zulke nutteloze protesten)... Geen wonder dat mensen christendom gaan haten New intelligence arise in emptied bodies |
|
Ah, je bent christen? --> OVENS. |
|
nou, nee dat raakt me... [Dit bericht is gewijzigd door el-engel op 03-01-2005 16:56] New intelligence arise in emptied bodies |
|
|
|
quote: onthittende zm-ie "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Christendom en metal gaan niet samen. |
|
quote: Christendom en metal is als een naar bloemen ruikende hondendrol. spelfout weggehaald... |
|
Ach, laat mensen toch in hun waarde, ook al zijn ze christen, hindoe whatever. Zo lang ze jou er niet mee lastig vallen.... Toch?! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Maar afzeiken is zo leu-heuk... spelfout weggehaald... |
|
quote: nihilist fundamentalist! |
|
quote: Zo.. En waar haal jij die wijsheid vandaan, en hoe kort heb je daar over nagedacht?? Ik bedoel, sinds wanneer is 'metal' over 1 kamp te scheren? En sinds wanneer kun je mensen in hokjes plaatsen? Ik vind dat soort reacties zo lachwekkend en bespottelijk . Een kreet, maar geen uitleg; beetje jammer hoor.. CoenV: no points.. ook @ snaack kroegbaas wil grappig zijn, dat lukt aardig.. [Dit bericht is gewijzigd door el-engel op 08-01-2005 22:35] New intelligence arise in emptied bodies |
|
quote: Nou, nou... Ik vind jou wel een beetje hard hoor voor CoenV. |
|
quote: jawel kijk maar naar Slayer en Hell awaits; WRAAARGHH!! nee die christenen moeten gewoon ophoeren en di-rect gaan luisteren en hun geld wegsmijten naar giro 555, mag nu dit hoeruhtopic dicht svp ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Och gut.... Gaan we nu ineens menselijk worden met z'n allen?? Zou ook voor t eerst zijn.. Wie de bal kaatst (enz)... Slotje? wordt tijd geloof ik.. [Dit bericht is gewijzigd door el-engel op 08-01-2005 22:41] New intelligence arise in emptied bodies |
|
ja pleurt dit ding dicht, want ik sta niet meer in voor mezelf Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Waarom zouden fokkin christenen geen metal mogen luisteren? Moeten die lui toch zelf weten? Of doel je op Christelijke bands? Tja daar vinid ik ook geen ruk aan There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Index / Algemeen |