IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Torment mp3 nieuw album!
Carlos
Usericon van Carlos
Posted 03-01-2005 20:35 by Carlos Wijzig reactieProfiel van CarlosQuote dit bericht

Check dit even en zeg even een mening.

Cheerz
Carlos&Torment
Belgie

http://tormentbe.bravepages.com/new%20cd/Torment%20-%204%20-%20AudioTrack%2004.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-01-2005 21:52]

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-01-2005 20:38 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Mijn mening: onoriginele bagger.

Cheerz & Yo!!,
filosofem

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-01-2005 20:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hoeveelste MP3 album is dit van jullie?

Oh, ik lees het weer anders dan anderen, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 03-01-2005 20:48]

Oud Vuil.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2005 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zekers niet slecht, maar idd verre van origineel ...

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-01-2005 21:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

- Niks minder origineel dan legio zeer gewaardeerde bands
- Goede produktie
- Goede instrumentbeheersing
- Toffe partijen (alle instrumenten)
- Compositie had iets meer to the point gemogen
- Drummer klinkt een beetje Roland

M.v.g.,

Sporty

Touché, pussycat!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 04-01-2005 18:06 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Laat je niet ontmoedigen door al die Hollanders hier. Wat ik allemaal al gehoord heb steekt ruim boven het Belgisch en Hollands gemiddelde uit!

Laat maar komen die hap! Supervet!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 04-01-2005 21:12 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Nederlanders zijn dan misschien beroepszeikerds, maar ik neem toch aan dat als de topic-starter om meningen vraagt, hij ook rekening houdt met negatieve kritieken.

Ik heb persoonlijk nogal een schurft aan mensen die uit een misplaatste soort beleefdheid lovende woorden spreken over een bandje. Dat soort critici kan ik missen als kiespijn. Als je het kut vindt, zeg dan ook gewoon dat je het kut vindt. Daar moet je als muzikant maar tegen kunnen.

Touché, pussycat!

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 04-01-2005 22:21 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 4 januari 2005 18:06 schreef Gorath het volgende:
Laat je niet ontmoedigen door al die Hollanders hier. Wat ik allemaal al gehoord heb steekt ruim boven het Belgisch en Hollands gemiddelde uit!

Laat maar komen die hap! Supervet!

Jij hebt dan ook je arm tot aan de elleboog diep in de belgische bandjes, want je opent op elk ander fora er topics over. Mag best hoor, maar doe het voortaan niet te opvallend.

Muziek kan me niet bekoren, productie wel ok, alleen de drums klinken als een drumcomputer en dat is niet positief bedoelt.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-01-2005 23:45 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Niks mis mee. Beetje gevoel van de oude Baphomet krijg ik erbij.

En besides, beter een goede drumcomputer dan een slechte echte drummer. (Met uitzondering van ranzige punk en crustcore dan .)

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 04-01-2005 23:47 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Nou, het is een echte drummer (die erg strak drumt, dat wel), alleen jammer dat het "overtriggerd" is.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-01-2005 23:54 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Als het getriggerd is, zal het ook wel flink gequantised zijn dan als ik het zo hoor.

Unas_Slayer_of_Gods
Usericon van Unas_Slayer_of_Gods
Posted 05-01-2005 0:00 by Unas_Slayer_of_Gods Wijzig reactieProfiel van Unas_Slayer_of_GodsQuote dit bericht

nou die nekspieren komen wel los hoor

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 05-01-2005 10:14 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 21:12 schreef Sporty Voleg het volgende:
Nederlanders zijn dan misschien beroepszeikerds, maar ik neem toch aan dat als de topic-starter om meningen vraagt, hij ook rekening houdt met negatieve kritieken.

Ik heb persoonlijk nogal een schurft aan mensen die uit een misplaatste soort beleefdheid lovende woorden spreken over een bandje. Dat soort critici kan ik missen als kiespijn. Als je het kut vindt, zeg dan ook gewoon dat je het kut vindt. Daar moet je als muzikant maar tegen kunnen.

Er is wat van aan om je mening te geven of gewoon wat te lullen... Vooral in de laatste zijn ze op sommige fora erg goed. Moet ook niet altijd hé.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 05-01-2005 10:16 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 22:21 schreef Rutan het volgende:
Jij hebt dan ook je arm tot aan de elleboog diep in de belgische bandjes, want je opent op elk ander fora er topics over. Mag best hoor, maar doe het voortaan niet te opvallend.

Hey Hatred man, ik heb enkel een topic over Torment gestart op Metalfan en wist nog niet eens dat hier ook een topic geopend was. En tot de elleboog? Tot de schouders man :p

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 05-01-2005 11:13 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 10:14 schreef Gorath het volgende:
Er is wat van aan om je mening te geven of gewoon wat te lullen... Vooral in de laatste zijn ze op sommige fora erg goed. Moet ook niet altijd hé.

Ik voelde me gedemoniseerd!...

Even serieus, zo ernstig waren de reacties hier nu toch ook weer niet?

Touché, pussycat!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 05-01-2005 12:50 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Inderdaad... Maar op zo een foum als De Muur of Lost Souls, pff, amai,...

Inhet begin dat ik hier poste, was het veel erger gesteld, maar tegenwoordig valt het weer mee hoor.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com