|
Auteur: |
|
|
Check dit even en zeg even een mening. Cheerz Carlos&Torment Belgie http://tormentbe.bravepages.com/new%20cd/Torment%20-%204%20-%20AudioTrack%2004.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-01-2005 21:52] |
|
Mijn mening: onoriginele bagger. Cheerz & Yo!!, filosofem |
|
Zekers niet slecht, maar idd verre van origineel ... |
|
- Niks minder origineel dan legio zeer gewaardeerde bands - Goede produktie - Goede instrumentbeheersing - Toffe partijen (alle instrumenten) - Compositie had iets meer to the point gemogen - Drummer klinkt een beetje Roland M.v.g., Sporty Touché, pussycat! |
|
Laat je niet ontmoedigen door al die Hollanders hier. Wat ik allemaal al gehoord heb steekt ruim boven het Belgisch en Hollands gemiddelde uit! Laat maar komen die hap! Supervet! |
|
Nederlanders zijn dan misschien beroepszeikerds, maar ik neem toch aan dat als de topic-starter om meningen vraagt, hij ook rekening houdt met negatieve kritieken. Ik heb persoonlijk nogal een schurft aan mensen die uit een misplaatste soort beleefdheid lovende woorden spreken over een bandje. Dat soort critici kan ik missen als kiespijn. Als je het kut vindt, zeg dan ook gewoon dat je het kut vindt. Daar moet je als muzikant maar tegen kunnen. Touché, pussycat! |
|
quote: Jij hebt dan ook je arm tot aan de elleboog diep in de belgische bandjes, want je opent op elk ander fora er topics over. Mag best hoor, maar doe het voortaan niet te opvallend. Muziek kan me niet bekoren, productie wel ok, alleen de drums klinken als een drumcomputer en dat is niet positief bedoelt. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Niks mis mee. Beetje gevoel van de oude Baphomet krijg ik erbij. En besides, beter een goede drumcomputer dan een slechte echte drummer. (Met uitzondering van ranzige punk en crustcore dan .) |
|
Nou, het is een echte drummer (die erg strak drumt, dat wel), alleen jammer dat het "overtriggerd" is. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Als het getriggerd is, zal het ook wel flink gequantised zijn dan als ik het zo hoor. |
|
nou die nekspieren komen wel los hoor |
|
quote: Er is wat van aan om je mening te geven of gewoon wat te lullen... Vooral in de laatste zijn ze op sommige fora erg goed. Moet ook niet altijd hé. |
|
quote: Hey Hatred man, ik heb enkel een topic over Torment gestart op Metalfan en wist nog niet eens dat hier ook een topic geopend was. En tot de elleboog? Tot de schouders man :p |
|
quote: Ik voelde me gedemoniseerd!... Even serieus, zo ernstig waren de reacties hier nu toch ook weer niet? Touché, pussycat! |
|
Inderdaad... Maar op zo een foum als De Muur of Lost Souls, pff, amai,... Inhet begin dat ik hier poste, was het veel erger gesteld, maar tegenwoordig valt het weer mee hoor. |
Index / Heavy Metal |