|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hoogtepunten : - het gemiddelde van 1 concert/festival per week - aangenomen worden als basstech/roadie van mennen - mn nieuwe kamertje in Leiden - veel leuke mensen leren kennen - veel muziek gemaakt dieptepunten : - de keer dat k licht heb gedaan voor n hardcoreparty en dat er waarschijnlijk rotzooi in mn drinken is gegooid - het verliezen van bepaalde mensen - agressie aanval - het gedoe met onze oude zanger en de tijd die we daar mee verloren zijn [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 09-01-2005 17:28] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hoogtepunt van 2004? Dat er een 2005 kwam ... |
|
Dieptepunten - Overlijden van een client door een begeleidingsfout van een collega - Middenvoetsbeentje scheuren in festival periode - Belasting aanslag van meer dan 500 euro - Stokende collega - Geknapte distrubutie riem van mijn eerste en zwaar geliefde rode mettul corsaatje. Onherstelbaar, ligt nu begraven op de sloop in Leeuwarden Hoogtepunten - Festival en concert bezoeken - Nieuwe baan en dan nu in die nieuwe baan ook nog eens een nieuwe functie - Vrijheid |
|
quote: Wat is daar mis mee? |
|
quote: irritant |
|
quote: Daar heb ik bijna elke dag wel last van There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Alleen bij jou is het niet imposant ... Hoogtepunt: veel goede doom & sludge & nieuwe bands! |
|
quote:hoop niet zo ernstig als de mijne.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De ene keer wat erger dan de ander, over het algemeen valt het denk ik nog wel mee There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
jeetje even denken... 2004 was best een goed jaar eigenlijk, natuurlijk hoogte en dieptepunten, maar zeker weten meer hoogtepunten. Veel reizen was een hoogtepunt. veel nieuwe mensen ontmoeten ook. en mezelf herontdekken en "verbeteren" zowel, geestelijk als lichamelijk was er ook zeker een. Still not there (verre van), maar gaat zeker de goede kant op. Stilstand is achteruitgang. |
|
Hoogtepunten waren er genoeg! Onder andere een aantal zeer leuke festivals en concerten. Dieptepunt was het overlijden van m'n moeder. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
dieptepunten: - opleiding even "uitgesteld" - hele hoop stress gehad (zelf veroorzaakt, uiteraard zie ook andere topics hier op ZM) - weer de 20 miljoen niet gewonnen - kutburen op Wacken (godverdomde kankernazi's!! ) Hoogtepunten: - Katharina - veel leuke concerten bezocht - het moment dat de buren op Wacken weggingen en vast wel meer...kan er even niet opkomen (zie tijdstip) Bruce Banner |
|
Ja, op Wacken kon je je ban-knopje niet gebruiken, is effe wennen voor je waarschijnlijk. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik ben ook wel eens boos maar een "agressie aanval "lijkt me weer van een heel andere orde. |
|
quote: Is volgens mij als je echt helemaal door het lint gaat en gaat flippen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: en dat heb jij bijna iedere dag????? ga eens op tai chi of yoga ofzo. mogelijk kan dat helpen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-01-2005 11:11] |
|
Hoogtepunten: - veel goede (nieuwe) muziek gehoord, gezien en ontdekt (Jazz en Klassiek kunnen toch wel heel mooi zijn) - m'n werk Dieptepunten: - depressie - geen goede vriend geweest - veel te veel ziekte en dood in m'n directe omgeving Het jaar 2005 is nu al beter. |
|
quote: Boosheid en agressie zijn 2 verschillende dingen. Bij boosheid kun je jezelf verliezen en gekke dingen uithalen maar bij een agressie aanval ben je jezelf compleet kwijt en ga je compleet door het lint. @she devil, hoe ben je er weer uit gekomen? |
|
Hoogtepunten: * Nieuwe bandkamer * Veel gave optredens gedaan * Vervelende benedenbuurman gaat verhuizen Dieptepunten: * geƫmmer met werkgevers * het overlijden van een vriend * weer begonnen met roken |
|
quote: Dit bedoelde ik ongeveer, alleen ik typte het een beetje wazig. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Mja, krijg nu oefeningen voorgeschreven van de psych, helpen aardig There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:"Hier Fleshcrawler, drie maal daags bij de maaltijd deze oefeningen slikken en het komt helemaal goed." I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Maar Helmet, heb je je zuurverdiende uitgeleende centen al terug of mag dat onder het kopje "dieptepunten"? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |