|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Live8 heette t festival...en t was briljant!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Maar toch ook éénmalig? Dus én met Gilmour én Waters? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja. |
|
en zelfs als geen Pink floyd fan heb ik daar super van genoten.... Herman van de bakker |
|
Nou ja, idem, ze hebben absoluut goede nummers, maar een hele plaat opzetten? Of zelfs maar iets kopen van ze? Neuh. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou zeg, The Division Bell is anders een superplaat hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nietes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ongeluisterd afgeschoten, en dat noemt zich muzikant! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik noem mezelf niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Syd zat alleen tijdens Piper echt in de band, maar is nog wel te horen op Secrets. Op Ummagumma zijn ze al 3 albums met zijn 4en, Mason, Wright, Gilmour en Waters Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Trok eze band vroeger voor geen meter, maar kan sommige werkjes nu wel waarderen (Piper, Umma., Medle, Wish) en sommige nog steeds echt niet (Dark side, The Wall). Animals moet ik nog eens beluisteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Animals is zo goed en zo ondergewaardeerd! Here kitty kitty kitty! |
|
Zijn ze nu al gestopt? spelfout weggehaald... |
|
Rick Wright speelt tegenwoordig enkel nog 'The great gig in the sky' dus dus ze kunnen niet eens meer Ik ben wel benieuwd naar The Wall van Waters wat hopelijk in 2011 ook Nederland aandoet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Toch kan ik je het hele ouvre met de combi Gilmour/Waters aanraden. Voor mij niets minder dan een legendarische band. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je reageert op een post van bijna 9 jaar oud. Dat moet geloof ik een record zijn! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
En een 'onrecht' wat even rechtgezet moest worden: beter -extreem- laat dan nooit! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Gaaf he. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |