|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
FUCKING HOSTILE! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Die spelen wij dus Een kleine snol zit zo vol. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hmmm .. vorig keer wast leuk daar ... |
|
quote:Jullie ook al? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Suck my piss |
|
Het is ook niet geheel toevallig dat op het toetsenbord het EURO-TEKEN onder de 5 zit hé? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
*censuur* [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 07-01-2005 14:01] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ken je ook easter eggs van qwerty? Suck my piss |
|
FAR BEYOND DRIVEN Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Persoonlijk zal het mij allemaal aan de kont oxideren.. Ik hield niet eens van Pantera en ik stort zelf niks op giro 555.. Het gaat mij er om dat we lekker kunnen raggen en ik hoef er nog geen 30 seconden voor te lopen en dan ben ik er.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
en 10x per jaar in Assen spelen is ook leuk |
|
FrustHatred is toch een Pantera-coverband?!? |
|
quote:waarom?, je kan ook storten op het Dimebag fonds [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 07-01-2005 18:58] |
|
Beide is geld weggooien, so who cares .. |
|
quote: En wie word daar beter van? Brengt alleen op verkeerde ideeen, wacht es, als iemand Dani Filthy afschiet kunnen ze een Dani fonds openen voor talentloze alcoholistische schreeuwende snuivers!! En kan de rest van de band proberen of ze nog enigzins iets met hun talenten kunnen doen.. De term "Proud to sell out!" past hier beter bij dan bij dat obscure Nederlandsche bandje.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 07-01-2005 19:25] Een kleine snol zit zo vol. |
|
gewoon nergens op storten, altijd goed |
|
quote: Verstandigste opmerking in dit topic Een kleine snol zit zo vol. |
|
niet zeiken gewoon geld storten op ut Grind Minded fonds, giro 666 |
|
quote: Is het geld van Popas nou eindelijk binnen of moeten we de deurwaarder langssturen? Een kleine snol zit zo vol. |
|
denk dat het een deurwaarder word.. maar pas op voor de RMS |
|
quote: whahaha, lijkt me stug, de RMS heeft ook grenswaarden. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |