|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://kekal.cjb.net Het resultaat van een paar indonesiërs met een drumcomputer, het werd naar mij gepresenteerd als progressieve black metal. Nog meer mensen die de muziek enogzins weten te waarderen? Hun laatste single is al een tijdje geleden via het internet verspreid http://www.geocities.com/thtunderground/kekal/media-single.htm [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2007 19:58] |
|
Eens downloaden op hun site... De naam klinkt alvast erg slecht. |
|
Okay, de muziek valt best wel mee! |
|
wat ik ervan ken vind ik keigaaf. Ik hoop niet dat ze zijn verzopen bij de tsunami (als straf van allah/whatever voor het maken van evil blackmetal). |
|
quote: Was dit niet die christelijke band. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Niet zo praktiserend, omdat ze bij Fear Dark zeggen is een link die je dan snel legt, maar daar doe je de band mee te kort. Bovendien komen ze niet van Atjeh maar ik dacht van Java, dus ze zullen wel droge voeten hebben gehouden, alleen stonden hoogstens de dag erna de schoenen door elkaar Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: dat weet ikniet. maar bij blackmetal denk ik niet onmiddellijk aan christenen .maar dan zal de band de ramp wel op een wonderbaarlijke wijze hebben overleefd. |
|
Wat wil je! Als je in Indonesië woont moet je een geloof hebben. Je kan er anders voor vervolgd worden. Het is niet overal zoals hier! |
|
chill neem ff kopje rooibosthee ofzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Andreas, ga jij nou maar lekker achter je drumstel zitten. Koop leren handschoentjes en hanteer je tradionele grip! Black Metal is niet mijn ding. Drumcomputers ook niet. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hahahhaaaahahahahahahahah, Go Daantjuuuh!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Maar weer eens luisteren naar 1000 thoughts of violence. Zeer afwisselende prog-black. |
|
Ze hebben toch ook een split met Slechtvalk uitgebracht? |
|
quote: Yep, in 2002 |
|
heb 1000 thoughts of violence ooit eens voor ZM gerecenceerd. leuke plaat! http://www.zwaremetalen.com/recensie/2095.html [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 23-07-2005 14:22] |
|
toevallig ook een recensie van de laatste cd van Kekal?? |
|
quote:Promo is bij ons binnen gekomen, dus recensie komt eraan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmmm hou niet zow van deze muziek btje kwijl metal MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote:En daar was ie "al"!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
WTF IS DIT!! die laatste is precies LSD-metal???!!! Rock en fusion jazz door elkaar!? Vad Buens Ende en Black Sabbath door elkaar!? signature |
|
Die laatste cd spoort voor geen meter inderdaad. Veeel minder 'black'-metalinvloeden. Ik moet echt nog even wennen aan die nieuwe cd. |
|
seri-eus, ik kan veel aan maar dit slaat zelfs een pacifist signature |
|
Probeer dan iig wel Acidity! Die heerscht namelijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb je de nieuwe al gehoord? Hij is dus totaal anders, maar wel weer typisch Kekal. |
|
Ik heb de nieuwst nogsteeds niet beluisterd. Maar ik vind 1000 Thoughts of Violence nogsteeds wel een van hun vetste cds. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |