|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje domme reacties. Laat ons Limbo's ook eens een pleziertje hebben Nou mogen de hollanders eens veel gaan dokken voor de reis! |
|
maakt mij het uit geez ik rij overal naartoe als het maar een gave band is! ben vorig jaar zelfs naar Dokkém open air gereden dat was echt een klereeind! In regio Rotterdam is ook nooit wat alleen maar dat extreme geblackl en death gebrul.. |
|
quote: Ik rij ook wel overal heen als er een vette band optreed.....Als het op fietsafstand van mijn huis is... .. |
|
quote: En een volgende keer doe je dat gewoon weer toch?? spelfout weggehaald... |
|
Ik ga moeite doen om hier bij te zijn, in elk geval bij een van deze optredens. Deze band kan voor mij niet meer stuk, na ze in april in Arnhem gezien te hebben. |
|
tankard is altijd leuk, 013 erbij. maare? dat duurt nog een jaar dus.. fijn om nu al te weten [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 08-01-2005 13:04] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Pardon???Er staat anders behoorlijk wat thrashmetal in de baroeg en ook de andere podia hebben genoeg afwisselende lokale bands. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:in Elsloo ligt het Maaslandcentrum, toch een redelijk grote zaal, waar elk jaar het Monsters of Rock festival wordt gehouden |
|
quote: hun site is veel belovend.... .. |
|
quote: Mja ik kende 't niet... maar ja, ik ga ook nooit kienen eigenlijk |
|
quote: Lokale bands ja.....en zelfs dan valt bitter tegen. Alle gave concerten van de afgelopen 2-3 jaar in de baroeg zijn afgelast...Nuclear Assault, Over Kill, Agent Steel noem ze maar op.... Tuurlijk zit er af en toe wat gaafs tussen als Bolt Thrower ofzo, maar het zijn uitzonderingen, ik zit veel vaker in het zuiden des lands voor de gave concerten, er zal in de regio rotterdam wel geen animo voor zijn... Maar goed dit is nogal OT. |
|
Zondag 11 december, Kleine zaal 013 Tankard, Torment of souls, Scornage 15.30uur, 5 euro! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Zeer, zeer waarschijnlijk bij. |
|
Kaartje ligt al klaar! |
|
Kijk eens aan, dat gaat een leuk dagje worden! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Ook naar Sneek? 20/5/06 TANKARD + Outburst Het Bolwerk, Sneek |
|
ben aanwezig hier, tankard is echt een gave band, heb ze al een keer eerder gezien maar toen was ik zo moe dat ik alleen zittend op de gornd er een biertje bij heb gedronken |
|
TAANNKKKKAAAAAAAAARRRDDDDD Ik ben aanwezig met nodige aanhang |
|
quote: Ik kan natuurlijk niet voor Enforcer antwoorden, maar in Sneek ben ikzelf zekers aanwezig. spelfout weggehaald... |
|
quote: Inderdaad! I am the 1%. |
|
quote: Leugens |
|
quote: Wtf 5 euro? Hatsjikidee! |
|
ik zou er gratis nog niet heen gaan.Als t bier gratis is mischien.... |
|
en als doomy er is |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |