|
Auteur: |
|
|
Nope, vanavond heb ik een verjaardagsfeessie, anders had ik wel effe gekeken. spelfout weggehaald... |
|
Maar weet je toevallig ook hoelaat het begint en afgelopen is? . . . . . . . . . ? |
|
quote: Nope, geen idee... spelfout weggehaald... |
|
. . . . . . . . . ? |
|
Dan bel je toch effe naar kiehool?? spelfout weggehaald... |
|
Daar had ik nog niet eens over nagedacht . . . . . . . . . ? |
|
hmmm vanavond met mn geliefde naar de film *niet dat ik anders was gegaan? is de kiehool site eindelijk eens geupdate ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heeft kiehool een site dan? . . . . . . . . . ? |
|
ja : www.kiehoolconcerten.tk 2 jaar geleden werd hij nog geupdate nu volgens mij niet meer. erg jammer aangezien kiehool tegenwoordig nooi meer iets promoot.(ok een postertje op de ramen en dat was het) maar ja hoe vaak kom ik in bergum Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wordt idd niet meer geupdate, agenda staat nog bij eind 2003 begin 2004 Maar heb al ff gebeld en deuren gaan om 8 uur open, en het is tussen 12 en 1 uur afgelopen. [Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 08-01-2005 13:56] . . . . . . . . . ? |
|
Als je nou even goed gekeken had, dan had je kunnen zien dat hier al een topic over was: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1599740 Eerste band 21:00. |
|
quote: Tja, maar dat is een site van een fan ofzo, niet officieel. www.kiehool.com doet meer wonderen. |
|
Was een leuk feestje gisteravond . . . . . . . . . ? |
|
quote: Had Death By Dawn best wel in een zaaltje willen zien na het ietwat minder geslaagde optreden op Dokk-em vorig jaar. Maar helaas kon ik niet.. Maar hoe wast?? spelfout weggehaald... |
|
Het optreden van Death by Dawn was zeker beter dan op dokk'em open air, ze wisten het publiek ook wel te amuseren in tegenstelling tot Greyline. Mortuari I.O.D. was ook leuk met crowdsurfende zanger [Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 09-01-2005 17:13] . . . . . . . . . ? |
|
vind dat Death by Dawn nou echt niks. hoeveel zielen bevonden zich in den kiehool gisteravond? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Over de 100, leuke opkomst, uit de kosten enzo. |
Index / Concerten |