|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Was je er bij? |
|
quote: Goellian |
|
Mwahaha, ik zal je naam maar niet noemen hier. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ik ben al aan 't zoeken ENNE On topic of ik ben genoodzaakt dit topic te sluiten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: what the fuck?? wat geeft jou het gore recht om mij zo te beledigen? sterf! Bruce Banner |
|
flikker hem dan maar dicht want de enigste vorm van discussie is schelden door powermetalfreaks Je moeder. |
|
quote: hahahahaha je blijft happen he Je moeder. |
|
quote: moet jij geen naaktfoto's naar Saphire sturen??? Warrior of Odin??? waar blijven de bekende symbolen?> Bruce Banner |
|
quote: IK heb hier niets mee te maken hoor hehe Ik, Wil Schuurman |
|
Als iemand mij dan eens kan vertellen wat er dan niet absurd is aan Absurd, zou dat best fijn zijn, want ik vind het eerlijk gezegd maar een trieste bedoening. Dat heb ik namelijk nog niemand zien doen. De "potjes" hebben het weer eens veels te druk met verwijten maken aan de "ketel"... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
juist, er is toch alleen gezeik van mensen die het NIET leuk vinden. zoals overal in de wél geaccepteerde topics: zeg alleen wat als je wat nuttigs in te brengen hebt ipv 'ik vind ze kut, wie legt mij uit waarop het niet kut is zodat ik daarop kan schelden enzo'.. iedereen schreeuwt, niemand houdt zich aan eigen geschreeuw... stelletje SP'ers Je moeder. |
|
quote: moet jij niet gaan huilen? Je moeder. |
|
Karni: tot aan Lain's lamme woordgrapje was er geen enkele domme opmerkingh in dit topic (die niet ter zake deed dan) dus deze keer kun je het jezelf & Kwelgeest aanrekenen |
|
quote: Gebruik nou eens wat argumenten om onze mening onderuit te halen in plaats van ons persoonlijk aan te vallen. Zou dat lukken? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: juist, je verwoordt het zm-probleem perfect blinde Je moeder. |
|
quote: ik geloof dat ik in de war ben met andere nsbm topics ik moet bekennen dat de vorige pagina tevens de eerste pagina is die ik lees bovendien lees ik nooit waar het over gaat, ik scheld liever zomaar ik ben met trots een echte zm-er Je moeder. |
|
Geeft U toe Maar back on topic, ken Absurd niet, maar aan de beschrijving lijkt het me ook niets voor mij |
|
quote: geloof me maar, dat is het ook niet hoewel de wat oi aandoende invloeden je misschien nog wel zouden kunnen trekken op wehrwolfthron maar die zijn vrij gering Je moeder. |
|
Oi vindt ik ook niets aan ...... |
|
dan houdt het op hehe Je moeder. |
|
oi! schelden jullie trouwens niet verder? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
flikker op kale homo! Je moeder. |
|
quote:Bek houwe trogrukker |
|
hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |