|
Auteur: |
|
|
Bierlijst 2005 Hieronder vindt u de bierlijst voor zover deze op dit moment bekend is. Dit is de lijst die in bestelling is bij de groothandel. Naast deze lijst zal een delegatie van de bierweek een keer naar België en een keer naar Duitsland afreizen om aldaar een groot aantal plaatselijke bieren op te halen. Zodra er meer namen bekend zijn dan zal dat hier ook vermeld worden. Fusten Fosters Jan van Gent Kasteel Gouden tripel La Chouffe Leffe blond Leffe Dubbel N'ice Chouffe Paulaner Hefe weizen Pauwel kwak Royal St Louis kriek Flessen Affligem Blond Affligem Dubbel Bacchus Barbar Biolegere Blanche du namur Bonsecours ambree Bourgogne des flandres Brugse Tarwe Carlsberg green label Cezarken Chimay Blauw Chimay Rood Chimay Wit Corona De koninck De koninck blond Delerium Tremens Dentergems Wit Desperados Dobbelen Java Duchesse de bourgogne Duvel Duvel groen gefilterd Gouden carolus Gouverneur blond Grimbergen Optimo Bruno Gulden draak Hertog Jan Grand prestige Hoegaarden Julius Hougaerdse das Jan van gent Jupiler Karmeliet tripel Kasteel blond Kasteel bruin Korenwolf Kwelchouffe blond La chouffe blond Lapin Kulta Leffe Blond Leffe Radieuse Leffe Tripel Lindemans faro Lucifer Maredsous 6 Moeder overste Mort Subite Geuze Mort Subite Kriek Mort Subite Peche Murphy's red Orval Passendale Pauwel kwak Red stripe Rochefort 10 Rochefort 8 Rodenbach Royal San Miguel Steendonk Timmermans Framboise Tongerlo 6 dubbel blond Val-dieu blond Verhaege echte kriek http://www.bierweek.nl |
|
Ïk wil weer student zijn |
|
|
|
woei!! wat houd dat precies in 'bierweek'? |
|
|
|
quote: Studenten vereniging heeft wat georganiseerd en iedereen die wil kan tegen betaling van zijn of haar biertje dagelijks aan het programma mee doen. Programma bestaat uit proeverij of cabaret en al die ongein maar wel met lekkere biertjes. Helaas pindakaas moet men wel gewoon voor het biertje dokken, overigens wel hele normale prijzen. |
|
hehe das dan weer jammer, dan kan ik net zo goed hier naar het proeflokaal gaan |
|
quote: Klopt, als ze daar al deze bieren ook hebben staan hehe |
|
hmm nouja ik huppel mischien wel even langs [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 10-01-2005 0:40] |
|
ze hebben daar bijna alles tot nu toe in de afgelopen 6 jaar daar 2 biertjes weten te ontdekken die ze niet hebben |
|
quote: Nice, maarja tis niet in Zwolle he Kruipend naar huis gaat dan niet voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2005 0:36] |
|
quote: hehe mischien dat ik wel een weekje bij mn oma kom logeren in die week al vraag ik me af of die daar blij mee zal zijn |
|
quote: Ik gok van niet, zo'n naar bier stinkende mettul hoofd voor een week in je huis is ook niet echt geweldig. |
|
zwolle! das net wat te ver weg... gelukkig werk ik in een special bieren cafe/restaurant in eindhoven waar we een bierkaart met 130 soorten hebben http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: hehe ach mn pa zuipt mij er altijd vierkant uit hoor dus ze zal wel wat gewend zijn |
|
quote: komen dus! |
|
Komt mooi uit ik studeer in Zwolle |
Index / Concerten |