|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Suck my piss |
|
Voor meer info: http://www.roadburn.com/homepage.html |
|
Ken er niks van |
|
Sunn O))) ... hmmm |
|
Hahaha grote kans dat ik hier bij aanwezig zal zijn And my marlboro light |
|
Sunn 0 en Elctric Wizard heersch yoyoyoyo KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En Alabama Thunderpussy rockt ook goed hard. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
An sich wel interessant. |
|
Iemand een slaapplaats voor me? |
|
quote: Ik weet wel een stal waar je niet opvalt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Nee ik kom niet bij je slapen |
|
quote: Ok, dan weet ik een eindje verderop nog wel een walvisbassin waar je vast ook veel vrienden zult maken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
"Live coverage and co-ordination with VPRO 3VOOR12" volgens de webschijt. ooh, dus [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-01-2005 19:11] Suck my piss |
|
Lijkt me interessant om eens wat anders uit te checken. Waarschijnlijk ga ik ook eens voor de gein hierheen. Een m'n metalen horizon verbreden. Wel eerst een cowboy hoed ergens op de kop tikken Overigens is dit een zaterdag dus je zou evt. nog de nacht door kunnen trekken en de eerste trein terug pakken. |
|
Ik ben hier sowieso bij Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
High on Fire is ook toegevoegd aan de line-up! |
|
quote: HEERSCH!!!!!! And my marlboro light |
|
hier wil ik zeker even bij zijn! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Verder nog mensen vanavond? Hehehe dit topic is zo'n beetje dead-and-buried geweest. |
|
heute abend jaaaahh, jammer alleen dat Sun 0))) het feestje opent i.p.v. afsluit....begrijp ik geen zak van... |
|
Misschien omdat ze verder moeten reizen? Vliegtuig halen oid? |
|
lijkt me niet....19.30 is wel een stinktijd voor een band waar je toch een andere dimensie voor nodig hebt al dan niet onder het genot van een alcoholische versnapering en een gezonde ruimte sigaret.... |
|
Bah bah, helemaal vergeten dat het dit weekend was, en trouwens toch geen geld om te gaan And my marlboro light |
|
Voor de thuisblijvers.. http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=21711857&news=21960459 |
|
Halve herkansing vrijdag 22 april, voor de helft vd prijs Brant Bjork & The Bros (USA) + Vic Du Monte's Idiot Prayer (USA) + Hulk (BE) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |