|
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-10-2003 15:06] |
|
Misschien is het handig om daar een apart forum voor te maken even als de aanvraag van/voor bandleden etc. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
daar ben ik het mee eens een forum tekoop/gevraagd enz dat zijn we in de andere forums niet verplicht om dit te lezen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
idee slaat niet zo aan geloof ik: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1542 men is bang dat er allerlei illegaals gaat gebeuren in zo'n subforum. |
|
Ik zal het toch (weer) eens in de groep gooien. Met traden en cd's verkopen is nix mis, zolang mensen maar geen illegale troep neer zetten. Zolang d'r maar streng gemodereerd word lijkt me dat geen enkel probleem... I'n zo'n apart forum hoeven er niet alleen cd's worden aangeboden; denk ook vooral aan apparatuur etc. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-11-2001 10:41] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben nog steeds bezig met het idee om gewoon een prikbord te maken met te koop of ik zoek onderdelen. Ik heb het alleen nog niet klaar. Komt binnenkort als het goed is. |
|
Wat voor illegale dingen verwacht je dan? MP3's en CD-R's ? |
|
quote: Hoeveel soorten illegale dingen heb je dan nog meer? |
|
uit de vrachtwagen gevallen apparatuur... |
|
quote: Tsja.. dat is dus precies wat ik me afvroeg.. want zo'n topic niet openen vanwege het bovenstaande lijkt me nogal jammer, omdat dit toch wel gebeurt en mensen die dit willen zonder ZM ook wel en net zo makkelijk mensen kunnen vinden hiervoor. quote: Hiervoor geld eigenlijk hetzelfde.. Ik denk trouwens niet dat het hier dan een zwartemarkt gaat worden aangezien ik al helemaal niet geloof dat er MEER dan normaal van de zwarte markt zal vallen denk ik ook niet dat het schadelijk is zo'n topic te openen |
|
quote: Lijkt me een zeer goed idee. Ik vind het namelijk wel ok als ik via internet bijv. 2e hands cd's goedkoper kan krijgen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Is het een idee om in je profiel een extra optie aan te maken waarin je een link naar een tradelist kwijtkunt, en dan ergens (soort subforum oid ) een overzichtje van wie er allemaal een tradelist heeft en dat je ze kunt bekijken enzo? |
|
Ik was van plan mijn prikbord in de kerst vakantie af te maken maar ik had te veel sociale verplichtingen om er aan toe te komen. Ik hoop 1 dezer weken er aan toe te komen. |
|
Heel begrijpelijk ik heb ook schoonfamilie Maar wat wordt het verschil tussen een prikbord en een subforum? Dat je geen reacties kunt plaatsen? |
|
Kan iemand nog het topic vinden voor mij waar ik cd's kan aanbieden? (te koop dus) |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Administration |