|
Auteur: |
|
|
dus...... Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ben jij daar werkzaam Cuntreaper? |
|
quote: ik denk dat hij in grimm zit "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Wel veel en goedkoop bier waarschijnlijk |
|
ik hoorde via via dat garmenhord of W&D zou spelen, kan iemand dit bevestigen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Als Garmenhord speelt ben ik zeker vd partij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: zoals ik al zei dus... [Dit bericht is gewijzigd door der_fuhrer op 11-01-2005 1:09] links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
Afgaande op andere Woerdschokken in de Babylon gaat de toko om 21 uur open en is de entree 5 euro. Daar Wapenspraak en Drinkgelag al met Walpurgisnacht heeft opgetreden nog geen 3 maanden terug denk ik niet dat zij van de partij zijn. Verdere info : www.belangrijk.nl |
|
Mwa, misschien ben ik er bij. Ik denk niet dat de band me ene reet boeit, dus ik kijk nog wel effe. Note: In Babylon hebben ze de gewoonte om nogal laat te beginnen, laatste keer met Wapenspraak & Drinkgelag begonnen die pas om kwart over 10. Ontzettend vervelend voor de mensen die reizen met het openbaar vervoer. Maar, in Babylon heb je vaasjes bier, lekker, veel en goed bier voor 1,20! Dat alleen al is de moeite bijna waard. [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 11-01-2005 10:29] |
|
Entree is 4 euro Ik ben benieuwd naar de supports, anders weet ik nog wel een support |
|
Grimm speelt samen met Cutting Daisy, dat is de enige informatie die ik tot dusver kan toevoegen aan hetgeen jullie al weten. Garmenhord heeft een sabbatical year, ze doen alleen de optredens die al vaststonden, als ik tenminste de woorden van heer Riddere Fenrir juist heb geinterpreteerd. Ze spelen nog wel op Heydensch Metael Feeste 3 Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
En dat HMF3 schijnt al goed uitverkocht te wezen. Zet hem op in Woerden iig! |
|
heelas zal ik deze avond vol noeste middeleeuwse hooligan folk moeten missen herr kuntreaper.. ik zit bij verloren fest in Vlaanderen... ik zal een jupiler voor je drinken en kijken of ik geile Bert ergens kan spotten.... succes ermee.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Wanner en waar is dat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
19 februari Heydensch Metael Feeste 3 Met: Kampfar (no) Nydvind (fra) Garmenhord (b) Grimm (nl) Walpurgisnacht (nl) T club Lokeren info: http://users.skynet.be/fa641405/ kaarten reserveren: heydensch-meetael@garage.no [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 12-01-2005 21:07] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ga jij daarheen meneer Allemaal? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Wapenspraak & Drinkgelag speelt inderdaad niet. Afgaand op de website van OJC Babylon zal de entree 4 euro zijn. "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
Index / Concerten |