|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik weet van niets, maar er zal vast wel iemand zijn die dat wel doet What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
7 kwartier Gorefest, was zeker de moeite van t reizen waard! En uiteraard was Ed weer de ster van band The Glorious Dead! |
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat heeft die idioot met z'n mooie haar gedaan. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:...sprak de pot over de ketel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh yeah. Zonde... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Van de week nog interview met Ed Warby gelezen.. Hehe, die 2e bassdrum staat er alleen voor de 'visuele metalfactor', zoals ie dat zelf noemde.. Speelt gewoon met twinpedals!! Pearl Eliminators als ik het goed heb.. Interview stond btw in de slagwerkkrant.. Leuk interview! En als ik de setlist zo lees baal ik als een stekker dat ik er niet bij was.. MAarjah.. Goes is een stukje van de Achterhoek verwijderd Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
wij kwamen toch ook uit t zuiden des lands!! je moet er wel wat voor over hebben he |
|
zozo ut zuiden des lands? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ghehe, al eens geprobeerd om met het openbaar vervoer vanuit de achterhoek naar Goes te komen? I wish thee good luck Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Mijn ex woonde in Ulft What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ghehe, da's 10 km van hier Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |