|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem net naar het moderator forum verplaatst... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ah, mooi. Jammer dat wij hem nu nog wel zien alleen... Dead things grow from deep inside... |
|
vervelend, die gastjes die meteen weer alles moeten verkloten. |
|
quote: idd. in dit geval was het nog zijn eerste post ook. Heads I win, tails you lose |
|
en hopelijk zijn laatste. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
jullie kunnen ook niet tegen een geintje. |
|
rot op heikneuter ! |
|
quote: Zeker wel. Maar dit soort geintjes zijn niet leuk, want het verneukt de hele pagina... Dead things grow from deep inside... |
|
Ik haat smurfen (oftewel klotepubers)! |
|
quote:Ja maar zo lang paul het druk heeft kunnen wij er ook niets aan doen |
|
hehe de topic is weg .. jullie kunnen dus wel wat doen. Niet de ideale manier maar op het forum istie in ieder geval weg |
|
Alleen wij zien hem nog. Heads I win, tails you lose |
|
is al beter, maar voor jullie nog steeds kut ja |
|
Ze kunnen toch een Verplaats forum in het moderator gebeuren aanmaken hebben ze zelf ook nergens last van. |
|
Ach het ging d'r om dat het meerdendeel d'r geen last meer van moest hebben... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Vindt ik ook laat die moderators maar lijden.!!! |
|
hehe you said it linknl |
|
quote: Je hebt een schrijffout gemaakt. Lijden schrijf je in dit geval met ei. Dus lijden moet leiden worden. Heads I win, tails you lose |
|
genoeg geluld mensen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: lij·den1 (het ~) 1 het ondergaan van smart, ellende ´lei·den (ov.ww.) 1 in een bepaalde richting doen gaan => voeren, brengen, gids zijn van Uit de Van Dale [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 06-12-2001 12:26] |
|
quote: LUL Oops sorry I didn't mean to.... ehh my keybooad made a funny noise and it was there all of a sudden.....really I didn't do anything....ehh there's no need to...AAAAARGGGGHHHH! |
|
*slap* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik krijg nu heeeel erg zin om die reactie van Rajackar te veranderen |
|
sorry ik kon het niet laten. Ik heb weer zo'n bui. OK ok topic: heeft iemand een idee wanneer paul dit gaan aanpassen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |