![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik heb hem net naar het moderator forum verplaatst... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|||||||||
|
Ah, mooi. Jammer dat wij hem nu nog wel zien alleen... Dead things grow from deep inside... |
|||||||||
|
vervelend, die gastjes die meteen weer alles moeten verkloten. De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
quote: idd. in dit geval was het nog zijn eerste post ook. Heads I win, tails you lose |
|||||||||
|
en hopelijk zijn laatste. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|||||||||
|
jullie kunnen ook niet tegen een geintje. |
|||||||||
|
rot op heikneuter ! De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
quote: Zeker wel. Maar dit soort geintjes zijn niet leuk, want het verneukt de hele pagina... Dead things grow from deep inside... |
|||||||||
|
Ik haat smurfen (oftewel klotepubers)! |
|||||||||
|
quote:Ja maar zo lang paul het druk heeft kunnen wij er ook niets aan doen |
|||||||||
|
hehe de topic is weg .. jullie kunnen dus wel wat doen. Niet de ideale manier maar op het forum istie in ieder geval weg De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Alleen wij zien hem nog. Heads I win, tails you lose |
|||||||||
|
is al beter, maar voor jullie nog steeds kut ja De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Ze kunnen toch een Verplaats forum in het moderator gebeuren aanmaken hebben ze zelf ook nergens last van. |
|||||||||
|
Ach het ging d'r om dat het meerdendeel d'r geen last meer van moest hebben... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|||||||||
|
quote: Vindt ik ook laat die moderators maar lijden.!!! |
|||||||||
|
hehe you said it linknl De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
quote: Je hebt een schrijffout gemaakt. Lijden schrijf je in dit geval met ei. Dus lijden moet leiden worden. Heads I win, tails you lose |
|||||||||
|
genoeg geluld mensen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|||||||||
|
quote: lij·den1 (het ~) 1 het ondergaan van smart, ellende ´lei·den (ov.ww.) 1 in een bepaalde richting doen gaan => voeren, brengen, gids zijn van Uit de Van Dale [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 06-12-2001 12:26] |
|||||||||
|
quote: LUL Oops De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
*slap* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|||||||||
|
Ik krijg nu heeeel erg zin om die reactie van Rajackar te veranderen |
|||||||||
|
sorry ik kon het niet laten. Ik heb weer zo'n bui. OK ok topic: heeft iemand een idee wanneer paul dit gaan aanpassen De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Administration |