|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe laat aanvang (en vooral afgelopen)? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
deuren open : 20:00 aanvang : 21:00 entree: 10 euro voorverkoop, 12 euro dagkassa [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 12-01-2005 13:09] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De Bosuil ligt toch in Tyfusverwegistan? [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 12-01-2005 13:18] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Weert wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Hmmm, volgens mij moet je al om kwart over elf gaan wandelen als je de laatste trein vanuit E'hoven naar Tilburg nog wil halen Lastig.. lastig... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Verdomme! Mij veeeeeeeeeeel te ver weg (vanuit Amersfoort) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
te ver |
|
Waarom worden veel goede concerten nou in de uithoeken van ons landje gegeven Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik hoop dat ik hier bij kan zijn! .. |
|
Ik ga in Geleen wel ff kijken denk ik |
|
quote: En de week daarna dew-scented |
|
quote:omdat daar de échte metalheads zitten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dan weet jij toch meer dan ik... |
|
vanuit zaandam word dat helemaal niets Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Ik geloof er niks van Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Grrrr alweer after all ik snap niet dat ze ALTIJD die (*)&(*^*% band in het voorprogramma douwen. Ik ga trouwens AS zien in Geleen (ed & roccos) |
|
quote:ze spelen morgen ook in het voorprogramma van rage in de bosuil... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
overmorgen dus !!! heb er zin in! verder nog iemand? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik kom heel misschien ook wel... Ligt eraan of ik vervoer heb. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 23-03-2005 17:19] .. |
|
quote: Wat is er mis met After all? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Strak plan. |
|
Ik ben er morgen ook, sta op de gastenlijst |
|
quote: MMV After all? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben er ook vanavond,een beetje strompelend helaas vanwege een knie-operatie afgelopen woensdag maar goed,ik sta iig ook op de gastenlijst(via de zanger van Agent Steel) |
|
Het zou een stuk makkelijker zijn geweest als Agent Steel op No Mercy in 013 zou komen... De line-up aldaar wordt ook steeds dunner, want Anvil, Infernal Majesty en Dark Funeral hebben afgezegd... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |